کد خبر : 1610965 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 01:49 | 44.1K بازدید | 0 دیدگاه

کنعانی زادگان: هیچ مشکلی با علیپور ندارم

کنعانی زادگان می گوید جز یک تیم که از آن خوشش نمی آید از تیمهای دیگری هم پیشنهاد دارد

کنعانی زادگان: هیچ مشکلی با علیپور ندارم

به گزارش" ورزش سه" ، پس از اتمام دیدار دو تیم پرسپولیس و ماشین سازی تبریز  که با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید حسین کنعانی زادگان با حضور در بین خبرنگاران  ابتدا در مورد اینکه او بازیکن پرسپولیس بوده ولی امروز تشویق شد، عنوان کرد:« من با استقلال هیچ کاری ندارم. و اصلا خوشم نمی آید اسم این تیم را پیش من ببرید . ولی برای پرسپولیس و تماشاگران این تیم احترام قائل هستم و با توجه به اینکه هواداران من را تشویق کردند من هم به آنها احترام گذاشتم.»


وی در رابطه با اینکه آیا کری خاصی  با علی علیپور داشته اظهار داشت : « من به هیچ وجه مشکلی با علیپور ندارم اتفاقا ما با یکدیگر در اردوی تیم ملی بودیم و بسیار صمیمی هستیم و خواهشاً  دنبال حاشیه نباشید.»


کنعانی زادگان در خصوص عملکرد داوری نیز تأکید  کرد: « داوری در کل قابل قبول بود اما یکی دو صحنه مشکل وجود داشت که من در مورد آنها صحبت نمی کنم. »
وی در مورد صحنه پنالتی گفت : « در آن صحنه من حواسم به آن اتفاقی که افتاد نبود چرا که یار مستقیم داشتم و کارشناسان باید در این رابطه نظر بدهند.»

 

مدافع ماشین سازی در پایان در مورد اینکه آیا قول پاداشی به آنها داده شده بود، گفت:« نه چنین قولی  به ما داده نشد.»
کنعانی زادگان در مورد اینکه آیا پیشنهادی برای فصل آینده دارد، گفت: « من در این فصل قرار دادم به اتمام می رسد .در حال حاضر از سه چهار تیم اول به جز آن تیمی که از آن خوشم نمی‌آید  پیشنهاد دارم.»

دیدگاه‌ها