کد خبر : 1611497 | 24 اردیبهشت 1398 ساعت 14:50 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای دستیار مجید جلالی

صنیعی‌فر گفته می‌دهیم مطهری را بزنند

باشگاه نساجی در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر دچار اتفاقات و شرایطی شده به طوری که مصاحبه ها و بیانیه هایی از سوی یکی از مالکان باشگاه و مربیان تیم منتشر شده است.

صنیعی‌فر گفته می‌دهیم مطهری را بزنند

به گزارش" ورزش سه"  روزگذشته و بعد از مصاحبه مجید جلالی با "ورزش سه" فرهاد صنیعی فر مدیرعامل تیم نساجی در گفت و گو با خبرگزاری "فارس" نسبت به جلالی اعتراض کرده و در مصاحبه اش نیز حمید مطهری، دستیار جلالی را نقد کرده بود. در حالی که جلالی پاسخی به حرف های صنیعی فر نداد اما مطهری متعاقب آن مصاحبه ای در جواب مالک نساجی انجام داد. در ادامه نیز باشگاه بیانیه ای تند را علیه مطهری منتشر کرد و اعلام کرد که او نباید در تمرین شرکت کند. با این حال حمیدمطهری امروز در تمرین تیم نساجی حضور پیدا کرد هرچند دقایقی بعد از تمرین این خبر روی کانال باشگاه نساجی قرار گرفت که فرهاد کوچک زاده سرپرست تیم به دلیل اینکه اجازه حضور حمید مطهری را در تمرین داده اخراج شده است. کوچک زاده گفته بود که مطهری در اختیار جلالی است و باشگاه باید ابلاغیه به جلالی بدهد.  


حمید مطهری مربی تیم نساجی بعد از تمرین امروز در این رابطه گفت:« من دیروز مصاحبه کاملی انجام دادم. اول باید بگویم من زیرمجموعه آقای جلالی هستم و آقای جلالی باید به من بگوید که سرتمرین بیایم یا نیایم. ضمن این که باشگاه دو مالک دارد و به طور مشارکتی اداره می شود و باید هر دو مالک حکم اخراج بدهند. اگر این دو مالک امضا کردند من هم یک حرفه ای هستم تسویه حسابم را می گیرم و می روم.»


او افزود:« در همین رابطه آقای جلالی با آقای حدادیان دیگر مالک باشگاه صحبت کرده و ایشان گفته من امضا نمی کنم.»


مطهری درباره حضور امروزش در تمرین نساجی هم گفت:« بله ایشان به سرپرست گفته است اگر مطهری سرتمرین بیاید می گویم سه چهار نفر بیایند و او را بزنند! من نمی فهمم مگر اینجا چاله میدان است. من اتفاقا امروز به تمرین رفتم و نه خبری از ایشان بود و نه آدم هایشان که گفته بود می فرستد تا من را بزنند.» او ادامه داد:«برای من بیانیه ای سراسر دروغ را منتشر کردند در حالی که همه فوتبال من را می شناسند. ایشان و آدم های کوچک دور و برش هم بهتر از دست از پیغام های چاله میدانی و تهدید آمیز بردارند و کمی شناختشان را نسبت به فوتبال و کاری که انجام می دهند گسترش بدهند.»


حمید مطهری ادامه داد:« این باشگاه دو مالک دارد و هر دو باید حکم اخراج را بدهند. این را هم بگویم که اگر می خواهند کسی را اخراج کنند باید کل کادر را برکنار کنند آن وقت من یک دقیقه هم نمی مانم.»

دیدگاه‌ها