کد خبر : 1613311 | 01 خرداد 1398 ساعت 18:49 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

گذشته اینتری؛ دلیل رد پیشنهاد هدایت یوونتوس!

گذشته ژوزه مورینیو در اینتر مانع حضور او روی نیمکت یوونتوس در فصل آینده خواه شد.

گذشته اینتری؛ دلیل رد پیشنهاد هدایت یوونتوس!

به گزارش "ورزش سه"، تردیدها در مورد آینده نیمکت یوونتوس در حال افزایش است و علیرغم مطرح شدن نام های فراوان هنوز سرمربی بعدی این تیم معرفی نشده است.

 

در روزهای اخیر اخباری در مورد تمایل کریستیانو رونالدو به انتصاب مورینیو به عنوان سرمربی جدید یوونتوس منتشر شده و ستاره 34 ساله پرتغالی معتقد است با مورینیو می تواند در لیگ قهرمانان به موفقیت رسید. ستاره پرتغالی قصد دارد که پس از کلارنس سیدورف هلندی، به دومین بازیکن تاریخ در لیگ قهرمانان تبدیل شود که با سه باشگاه متفاوت به قهرمانی دست یافته و تمام هدف او در فصل بعد متمرکز روی این رقابت ها خواهد بود.

 

1406797

 

مورینیو نیز در صورت کسب موفقیت در یوونتوس بعد از باب پیزلی، کارلو آنچلوتی و زین الدین زیدان به سومین سرمربی تاریخ تبدیل خواهد شد که سه بار فاتح اروپا شده است و دقیقا نه سال پیش در چنین روزی، وی روی نیمکت اینتر به چنین موفقیتی دست یافت.

 

اما طبق ادعای آ.اس، به نظر می رسد پاسخ مورینیو به پیشنهاد یوونتوس منفی بوده و گذشته وی در اینتر و مشکلات با هواداران یوونتوس که در جریان دیدار برگشت فصل قبل لیگ قهرمانان فصل قبل به اوج رسید باعث شده وی تمایلی به حضور در تورین نداشته باشد و به نظر می رسد پرونده حضور او در یوونتوس منتفی شده باشد.

دیدگاه‌ها