کد خبر : 1614069 | 05 خرداد 1398 ساعت 21:17 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت به یادگار و قم برای فینال؛

فتاحی در ورزشگاه غیرمنتظره برای بازی فینال (عکس)

سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در ورزشگاه یادگار امام قم حاضر شد و شرایط این ورزشگاه برای برگزاری بازی فینال را مساعد ارزیابی کرد.

به گزارش "ورزش سه،" در شرایطی که سازمان لیگ فوتبال هنوز نظر نهایی خود را در مورد نحوه استقرار هواداران دو تیم سپاهان و پرسپولیس در دیدار نیمه نهایی جام حذفی اعلام نکرده و همچنان گمانه زنی های زیادی در رابطه با این موضوع وجود دارد، مسئولین این سازمان دغدغه دیگری هم دارند.

 

طی سه سال گذشته فینال مسابقات جام حذفی در ورزشگاه خرمشهر برگزار شده ولی شرایط چمن این ورزشگاه مناسب نبود و پس از اینکه انتقادات زیادی مطرح شد، سازمان لیگ در نهایت تصمیم گرفت مکان دیگری را برای برگزاری بازی فینال جام حذفی در نظر بگیرد.

 

طی هفته های گذشته صحبت از برگزاری بازی فینال در ورزشگاه امام رضای مشهد بود ولی پس از اینکه تیم داماش گیلان به برگزاری بازی در مشهد اعتراض کرد، سازمان لیگ شهرها و ورزشگاه های دیگر را برای برگزاری بازی فینال مورد بررسی قرار داد که یکی از این ورزشگاه ها، ورزشگاه فولاد آره نا بود که به تازگی افتتاح و گزینه مناسبی هم به نظر می رسید؛ 

 

1408693

 

حالا اما به نظر می رسد مسئولان فدراسیون نظر دیگری دارند؛ امروز سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ و از ساعت 20 شب در ورزشگاه یادگار امام قم حاضر شد که پس از سقوط صبا دیگر شاهد برگزاری دیداری حساس در آن نبوده ایم. فتاحی پس از بازدید و بررسی ورزشگاه، تمام موارد نظیر چمن، رختکن ها، پروژکتور و سایر امکانات را چک کرد و شرایط را برای برگزاری مسابقه مناسب ارزیابی کرد.

 

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ سپس با فردی که به نظر می رسید رئیس سازمان لیگ حیدر بهاروند باشد تلفنی صحبت کرد و توضیح داد که ورزشگاه یادگار امام تمام شرایط را برای میزبانی فینال دارد.


فتاحی در ادامه صحبت هایش به این نکات هم اشاره کرد: « ورزشگاه تمام شرایط میزبانی را دارد. این ورزشگاه بیرون از شهر قرار دارد و این موضوع کمک می کند تا شرایط خوبی برای آتش بازی انتهای بازی داشته باشیم. ضمن اینکه شهر قم هم برای پرسپولیسی ها می تواند در صورت صعود به فینال گزینه مناسبی از لحاظ مسافت باشد و هم برای سپاهانی ها.»


فتاحی همچنین با رئیس ورزشگاه یادگار امام قم صحبت کرد و اعلام کرد، شرایط برای برگزاری بازی در ورزشگاه مناسب است.

 

هفته گذشته محمدرضا کشوری دبیر سازمان لیگ هم بازدیدی از ورزشگاه یادگار امام قم داشت و پس از بازدید امروز سعید فتاحی به نظر می رسد، این ورزشگاه تا روز سه شنبه به صورت رسمی به عنوان محل برگزاری دیدار فینال جام حذفی اعلام خواهد شد.

 

1408692

دیدگاه‌ها