کد خبر : 1568528 | 22 آبان 1397 ساعت 15:34 | 36.6K بازدید | 0 دیدگاه

کنایه دشان به دمبله؛ بهانه هایش را می شناسم

عثمان دمبله پس از خط خوردن از فهرست بارسلونا برای بازی با بتیس به سوژه رسانه های اسپانیایی بدل شد.

کنایه دشان به دمبله؛ بهانه هایش را می شناسم

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله به دلیل غیبت در تمرین روز پنجشنبه بارسلونا از فهرست این تیم برای بازی با بتیس خط خورد.

 دمبله که بیماری را بهانه کرده بود، یک ساعت و نیم پس از شروع تمرین دلیل غیبتش را به مسئولان بارسا توضیح داد. او البته بارها سابقه تاخیر در تمرینات را دارد و این بار با لبریز شدن صبر والورده، جایی در فهرست 18 نفره پیدا نکرد.

 

 

 

1354531

 

 

او طبق قانون باشگاه باید حتما 15 دقیقه پیش از شروع بازی در نوکمپ حاضر می شد و بازی را از جایگاه ویژه بازیکنان غایب تماشا می کرد اما جالب اینکه ستاره فرانسوی تنها 5 دقیقه پیش از شروع بازی وارد ورزشگاه نوکمپ شد و کنار کوتینیو، فرمالن و سامپر بازی را تماشا کرد.

او حتی دقایق اولیه نیمه دوم را نیز از دست داد و با تاخیر به صندلی خود برگشت؛ در حالی که بارسا 2-0 عقب بود و برای کم کردن فاصله می جنگید.

 

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه که همواره به دمبله و توانایی هایش اعتماد داشته، در نشست خبری خود و در پاسخ به سوالی در مورد بی انضباطی های او گفت:« بله، این اولین بار نیست که او در تمرینات با تاخیر حاضر می شود و زمانی که این اتفاق می افتد نیز بهانه هایش را به خوبی می شناسم. عثمان با وجود جوانی، بازیکن بسیار باکیفیتی است اما این شیوه زندگی او می تواند در نهایت به ضررش تمام شود. او باید حرفه ای تر به فوتبال نگاه کند.»

 

 

دیدگاه‌ها