کد خبر : 1570835 | 02 آذر 1397 ساعت 18:04 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

کرمی: خودمان هم فکر نمی کردیم بازی را ببریم

عبدالله کرمی می گوید در دقیقه 87 فولادی ها امیدی به برد نداشتند و برای مساوی تلاش می کردند.

کرمی: خودمان هم فکر نمی کردیم بازی را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله کرمی مدافع تیم فولاد خوزستان در میکسدزون درباره بازی با پیکان گفت: بازی را خوب شروع کردیم و جلو افتادیم، نیمه اول تمام شد. نیمه دوم در اواخر بازی روی یک غافل گیری دو گل خوردیم، عقب افتادیم اما ناامید نشدیم و حمله کردیم و توانستیم دو گل در دقایق پایانی بزنیم و بازی را ببریم.

 

وی افزود: فکر نمیکردیم ببریم اما خب تلاش خودمان را کردیم و گفتیم مساوی میگیریم، سعی و تلاشمان را کردیم و خدا هم کمک کرد و خدارا شکر توانستیم ببریم. هر چند ببینید ما بازی های قبلی هم خوب بازی کردیم اما بدشانسی آوردیم.

 

او درباره فشار موجود روی بازیکنان و اعضای باشگاه فولاد گفت: ما چند بازی بود نتیجه نگرفته بودیم، فشار خیلی روی بازیکنان و همه اعضای باشگاه بود، یک برد نیاز داشتیم و خداراشکر توانستیم امروز یک برد بیاوریم و فشار کمتر شود.

کرمی به اشتباه شیخ ویسی نیز پرداخت و اظهار داشت: اشتباه جزوی از فوتبال است، اگر اشتباه نباشد به نظر من هیچ گلی رد و بدل نمی شود، این هم یک اشتباه بود که ما توانستیم استفاده کنیم.

 

این مدافع باتجربه در پایان به اعتراض به داور و همچنین مربی تیم فولاد هم اشاره کرد و گفت: ما هم اعتراض داشتیم نسبت به داوری و کارت هایی که می داد. مربی ما جوانگرا و بادانش بود اما خب آن ارتباطی که باید با بازیکنان بگیرد را نگرفت و نتوانست نتیجه بگیرد.

دیدگاه‌ها