کد خبر : 1565436 | 10 آبان 1397 ساعت 20:27 | 154.3K بازدید | 0 دیدگاه

آتش‌بازی ترابی برای حذف استقلال؛

بوسه‌های کارساز ستاره آینده فوتبال ایران!

ستاره و کاپیتان سایپا بازی درخشانی برابر استقلال ارائه داد و با وجود تاثیرگذاری روی هر دو گل تیمش، بدشانس بود که ضربه پنالتی‌اش تبدیل به گل نشد.

بوسه‌های کارساز ستاره آینده فوتبال ایران!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی که در تمام بازی‌های این فصل سایپا حضور داشته، امروز هم در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر استقلال به‌عنوان کاپیتان نارنجی پوشان وارد زمین شد که در طول مسابقه با فرارهای سریع، پاس‌های دقیق، ارسال‌های بدون نقص، طراحی حملات و شوت‌های خود بارها دروازه حریف را تهدید کرد.

 

ترابی در دقیقه ۲۸ برای نخستین بار در محوطه جریمه استقلال موقعیت خوبی به دست آورد که به بهترین شکل از آن استفاده کرد و با شوت روی پای سر ضرب تماشایی به طاق دروازه، گل تساوی نارنجی پوشان را به ثمر رساند تا برخلاف ۱۰ مسابقه اخیر لیگ برتر بالاخره موفق به گلزنی در فصل جدید و دیدار جام حذفی شود.

 

 

شوتی که مهدی ترابی مقابل تکل بی‌ثمر چشمی زد تا با رفتن توپ به طاق دروازه استقلال، گل اول سایپا به زیباترین شکل زده شود.

 

اما درخشش ستاره ملی پوش سایپا به گلی که زد، ختم نشد و او در دقیقه ۳۸ با فرار سریعی که به محوطه جریمه استقلال داشت، در شرایط سختی مقابل دروازه قرار گرفت تا در نهایت شوت پای چپ او را حسینی راهی کرنر کند.

 

ترابی که طراح حملات سایپا بود و با حرکات خود به دنبال رساندن تیمش به گل دوم بود، در دقیقه ۴۲ ارسال زیبایی از روی کرنر داشت تا محمدامین حاج‌محمدی مقابل تیرک دوم با ضربه سر دروازه حسینی را برای دومین بار باز کند و امیدهای صعود سایپا را زنده نگه دارد.

 

کاپیتان سایپا در لحظات پایانی نیمه اول هم به دنبال زدن گل دیگری بود ولی حرکت سریع او که فرشاد محمدی‌مهر را هم جای گذاشت، در نهایت با شوتی که فاصله زیادی از دروازه استقلال داشت به بیرون رفت تا حاصل کار او در نیمه اول یک گل تماشایی و یک پاس گل زیبا باشد.

 

در روزی که سایپا با وجود یک بازیکن کمتر در نیمه دوم و دو وقت ۱۵ دقیقه‌ای با تساوی ۲ بر ۲ کارش را به پایان برد و در ضربات پنالتی به پیروزی رسید، ترابی در طول مسابقه با ارسال خود از روی کرنر که نزدیک بود با برخورد به پای دانشگر تبدیل به گل شود و ضربه آزادی که با کمترین فاصله از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت، فرصت‌های خطرناکی به وجود آورد که دیگر گلی برای او به همراه نداشت.

 

ترابی با وجود عملکرد درخشان در طول بازی و دوندگی بالا در طول ۱۲۰ دقیقه که خستگی را کمتر می‌شد در پاهای او دید، ضربه پنالتی خود را از دست داد و در حالی که به دنبال زدن پنالتی زیبا با شوت محکم بود، ضربه او از روی تیرک افقی دروازه آبی‌ها به بیرون رفت تا تنها نکته منفی در روز درخشان او برابر آبی‌ها، همین یک ضربه پنالتی گل نشده باشد.

 

 

 

ستاره و بازیکن آینده‌دار فوتبال ایران در شرایطی نخستین گل فصل خود را امروز در جام حذفی برای سایپای ۱۰ نفره برابر استقلال به ثمر رساند که در دو فیفا دی اخیر، در هر دو مسابقه دوستانه تیم ملی مقابل تیم‌های ازبکستان و بولیوی موفق به گلزنی شده بود.

 

حرکت جالب توجهی که ترابی در جریان بازی با استقلال داشت، بوسیدن هر باره توپ قبل از زدن هر ضربه در کرنرها و ضربات آزاد بود که حرکت سامان قدوس در جریان دیدار برابر مراکش و توپی که منجر به گل پیروزی‌بخش ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ شد را تداعی می‌کرد.

 

با بوسه‌هایی که او قبل از هر ضربه ایستگاهی به توپ می‌زد، به نظر می‌رسید قصد  دارد طلسم این فصل را که برای او چندان خوشایند آغاز نشده بود را بشکند که در انجام این کار موفق بود و شاید مهدی ترابی را دیگر باید جزو ستاره‌های فوتبال ایران به شمار آورد؛ بازیکنی که کیفیت و تیغ برنده‌اش را در بازی امروز به نمایش گذاشت.

 

 

عکس ها از سجاد ایمانیان

دیدگاه‌ها