کد خبر : 1555810 | 01 مهر 1397 ساعت 09:36 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

160 هزار تومان برای تماشای بازی نساجی – استقلال

داربست بالای داربست بسیار است!

تماشاگر نساجی که همواره برای تماشای بازی این تیم بر بام خانه اش حاضر می شد این بار به دردسر افتاد و مجبور شد برای تماشای بازی از خانه اش دست به جیب شود و چند برابر بهای بلیط را پرداخت کند.

داربست بالای داربست بسیار است!

به گزارش "ورزش سه"، پیش از بازی نساجی با استقلال مسئولان استادیوم شهید وطنی قائشمهر برای اینکه مانع از حضور اهالی خانه مشرف به استادیوم شهید وطنی  به روی پشت بام شوند و در نهایت آنها را متقاعد کنند که برای تماشای بازی نساجی بلیط تهیه کنند و وارد استادیوم شهید وطنی شوند با نصب داربست و بنر دید خانه به استادیوم را کور کردند! اما این تماشاگر عاشق نساجی بدون اعتراض به این تصمیم داربستی در مرتفع ترین جای خانه اش نصب کرد تا هم چنان مشرف به استادیوم باشد و بتواند بازی نساجی را از خانه اش تماشا کند.


جالب اینکه بدانید این تماشاگر خانگی و البته عاشق نساجی دیروز برای نصب داربست در خانه اش 160 هزار تومان هزینه کرد و این چند برابر بهای بلیط بازی بود. او به دوستانش گفته است اگر باز هم مسئولان استادیوم شهید وطنی قاشمهر ارتفاع داربست نصب شده در جلوی منزلش را بالاتر ببرند او هم داربست بلندتری در خانه اش بنا می کند تا هم چنان از فضای خانه اش نظاره گر بازی نساجی باشد.

 

1338730

دیدگاه‌ها