کد خبر : 1309984 | 19 اسفند 1394 ساعت 13:40 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

کرمانی: بیرون ماندن سوسه فنی بود

عنایتی به بازی با سپاهان نمی رسد

پس از نرسیدن ایگور استیماچ به کنفرانس امروز، عذرخواهی وی توسط پژمان نجات پور مدیررسانه ای سیاه جامگان اعلام شد و پس از آن مربی مشهدی ها به بیان صحبت های خود پرداخت.

عنایتی به بازی با سپاهان نمی رسد
به گزارش "ورزش سه"، مرتضی کرمانی مقدم در نشست خبری پیش از بازی تیم های سیاه جامگان و سپاهان در حضور خبرنگاران گفت: در بازی برابر سپاهان تنها به سه امتیاز بازی فکر می کنیم و تمام تلاش خود را به کار نی بندیم تا بتوانیم با پیروزی زمین را ترک کنیم.
 
وی در رابطه با ناراحتی فرهاد کاظمی و قهر او از تیم گفت: ما روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم و آقای کاظمی نیز در این رابطه توصیه های زیادی به بازیکنان تیم داشت اما متاسفانه دقیقا از همین قسمت ضربه خوردیم و علی رغم تمام صحبت های کادر فنی در این زمینه، بازیکنان دقت کافی نداشتند و دقیقا به همین دلیل آقای کاظمی ناراحت شدند و در حال حاضر هم که تمام مشکلات حل شده است و بازیکنان هم قسم شدند تا بتوانند بازی ها را با موفقیت به پایان برسانند.

مربی سیاه جامگان در رابطه با محرومان و مصدومان این تیم گفت: تنها مصدوم ما رضا عنایتی است، وی که در بازی قبلی هم مصدوم بود هنوز نتوانسته به بهبودی برسد و به این بازی هم نمی رسد، رضا شربتی نیز تنها محروم ما برای این بازی است.

وی درباره عدم حضور آلاجی سوسه در بازی قبلی گفت: این بازیکن پیش از بازی نتوانست به آمادگی کامل برسد و مربیان تشخیص دادند به دلایل فنی او را از لیست بیرون بگذراند. این موضوع هیچ ارتباطی به مسائل غیرفنی نداشت. برای این بازی البته نام او به لیست 18 نفره وارد شد.

کرمانی مقدم در پایان راجع به دلخوری خبرنگاران از نیامدن فرهاد کاظمی به نشست گفت: تا نیم ساعت پیش قرار بود ایشان به نشست بیاید اما ناگهان جلسه ای در باشگاه تشکیل شد و ایشان مجبور شدند آنجا بروند و به همین دلیل من به این کنفرانس آمدند.

دیدگاه‌ها