کد خبر : 1611380 | 23 اردیبهشت 1398 ساعت 21:19 | 47.8K بازدید | 0 دیدگاه

دل پیرو: کلوپ یا گواردیولا؟ کلوپ

الساندرو دل پیرو، اسطوره ایتالیایی باشگاه یوونتوس، به مقایسه یورگن کلوپ و پپ گواردیولا پرداخت.

دل پیرو: کلوپ یا گواردیولا؟ کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد فوق العاده تیم های منچسترسیتی و لیورپول در فصل جاری باعث شده بسیاری یورگن کلوپ و پپ گواردیولا را بهترین سرمربیان دنیای فوتبال بدانند. البته دل پیرو معتقد است کلوپ سرمربی بزرگ تری است و در این رابطه دلایل خود را نیز ذکر کرده است.

 

دل پیرو گفت: "کلوپ یا گواردیولا؟ ما در مورد دو سرمربی بزرگ با شخصیت های مختلف صحبت می کنیم. از نظر من گواردیولا الهام بخش پیشرفت بسیاری از بازیکنان شده است اما یورگن کلوپ بیشتر سرمربی آینده دنیای فوتبال است.

 

1405850

 

نحوه برخورد کلوپ با رسانه ها در موقعیت های مختلف این نظریه را به اثبات می رساند. در این خصوص باید مصاحبه کلوپ بعد از فینال لیگ قهرمانان فصل قبل را به یاد آورد. در این شرایط بسیاری از سرمربیان واکنش متفاوتی توام با عصبانیت از خود نشان می دهند اما کلوپ به روشی خاص با ماجرا برخورد کرد.

 

من معتقدم این نگرش، طراوت متفاوتی را برای لیورپول به ارمغان آورده است و نمایش های این تیم نیز این موضوع را ثابت می کند. لیورپول انرژی و شور و شوق فراوانی دارد و با احترام به تمام بازیکنان لیورپول، معتقدم در این تیم ستاره های بزرگ زیادی وجود ندارد و کلوپ باعث پیشرفت بسیاری از آنها شده است."

دیدگاه‌ها