کد خبر : 1610409 | 19 اردیبهشت 1398 ساعت 16:15 | 128.5K بازدید | 0 دیدگاه

لیست سیاه و مربی مورد نظر هواداران بارسلونا (عکس)

پس از افتضاح بارسا در آنفیلد و شکست 4-0 برابر لیورپول، انتظار تغییر و تحولاتی بزرگ در این باشگاه می رود.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا بازی رفت را با سه گل از لیورپول برده بود ولی سه شنبه شب در آنفیلد، با 4 گل شکست خورد و برای چهارمین سال متوالی یک ناکام مطلق در لیگ قهرمانان لقب گرفت.

شکست به قدری سنگین و تحقیرآمیز بود که منابع اسپانیایی خبر از انقلاب در بارسا داده اند و سرنوشت ارنستو والورده به عنوان سرمربی و همچنین چندین بازیکن، در هاله  از ابهام قرار دارد.

بارسا اگر قصد جذب 4 بازیکن را داشت؛ حالا به شش یا هفت بازیکن در انتقالات تابستانی فکر می کند.

مارکا از هواداران بارسا خواسته بود تا با شرکت در نظرسنجی، سرمربی مورد نظر، مقصران شکست سنگین برابر لیورپول و نیز بازیکنانی که تابستان باید بارسا را ترک کنند را معرفی کنند.

 

در این نظرسنجی، 34 درصد هواداران، بازیکنان بارسا را مقصر اول شکست عنوان کرده اند. 27 درصد ارنستو والورده(سرمربی) و هشت درصد بارتومئو(رئیس) و تیم مدیریت ورزشی را مقصر می دانند. 31 درصد نیز مجموعه همه عوامل را در این فاجعه موثر دانسته اند.

26 درصد دوست دارند ژاوی هرناندز فصل بعد مربی تیم محبوب شان باشد و 22 درصد نیز به یورگن کلوپ رای داده اند. تن هاگ، سرمربی آژاکس نیز با 14 درصد در رده سوم قرار دارد. در این نظرسنجی، والورده با 9 درصد در رده پنجم ایستاد.

 

 

1404727

 

 

80 درصد هواداران معتقدند که تیم باید در دفاع و حمله تقویت شود و 77 درصد نیز تقویت در خط میانی را خواستار شده اند. در خط دروازه 83 درصد معتقدند تیم، نیازی به تقویت ندارد.

 

 

1404728

 

 

در این نظرسنجی همچنین هواداران، جدایی مالکوم، کوتینیو، بواتنگ، رافینیا، تودیبو، اومتیتی، والورده و فرمالن را خواستار شدند. راکیتیچ و دمبله نیز با اختلافی بسیار ناچیز از فهرست سیاه دور ماندند. عجیب اینکه 24 درصد بارسایی ها خواهان جدایی مسی در این نظرسنجی شده اند!

 

 

1404729

دیدگاه‌ها