کد خبر : 1606544 | 02 اردیبهشت 1398 ساعت 15:57 | 53.9K بازدید | 0 دیدگاه

بنزما:

من از رئال نمی روم، واران هم نخواهد رفت

کریم بنزما تک ستاره این فصل رئال مادرید بوده و با گل هایش ثابت کرده است که سوت های اعتراضی سال های گذشته علیه او درست نبوده است.

من از رئال نمی روم، واران هم نخواهد رفت

به گزارش "ورزش سه"، کریم روز گذشته در بازی با بیلبائو توانست هت تریک کند. این چهارمین هت تریک او با پیراهن رئال بود. هشت گل اخیر رئال توسط بنزما به ثمر رسیده است و این در تاریخ باشگاه رئال، بی سابقه است.

 

 

1399900

 

 

بنزما در پایان بازی گفت:« فصل دشواری است؛ چرا که عادت داریم برای قهرمانی بجنگیم. من در خط حمله تنها نیستم. همانطور که من به هم تیمی هایم نیاز دارم، آنها نیز به من نیاز دارند. در رئال همیشه باید برای پیروزی بجنگید ولی برخی مواقع اوضاع خوب پیش نمی رود. حالا 5 بازی باقیمانده و باید در همه آنها پیروز شویم.»

 

ستاره فرانسوی ادامه داد:« برابر بیلبائو با سیستمی بازی کردیم که من مهاجم نوک بودم و زیدان گفته بود خیلی به عقب برنگردم. بازی بزرگی بود و پیروزی خوبی کسب کردیم. با برگشتن زیدان، اوضاع بهتر شده و همه از جمله هواداران، خوشحالند. زیدان مربی بسیار بزرگی است.»

 

جذب مهاجم جدید:« این برعهده باشگاه است و برای من فرقی نمی کند. من فقط روی بازی خودم تمرکز دارم و در هر پستی که مربی بخواهد و در هر سیستمی برای کمک به تیم همه تلاشم را می کنم.»

 

جدایی واران:« او هرگز از جدایی حرف نزده است. واران روی بازی های رئال تمرکز کرده و می خواهد بماند. من هم در رئال خواهم ماند. باشگاهی بزرگتر و بهتر از رئال وجود ندارد.»

 

دیدگاه‌ها