کد خبر : 1606151 | 31 فروردين 1398 ساعت 14:54 | 39.5K بازدید | 0 دیدگاه

هدف اول بارسلونا تا پیش از بازی با لیورپول

بارسا فصلی فوق العاده را سپری می کند و در همه جام ها همچنان شانس قهرمانی دارد.

هدف اول بارسلونا تا پیش از بازی با لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، آبی اناری ها در لالیگا با 9 امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکو و نیز برتری در بازی های رودررو مقابل این تیم، در صدر جدول قرار دارند. حاشیه امنیت بارسا به قدری خوب است که بسیاری این تیم را از حالا قهرمان می دانند. در لیگ قهرمانان بارسلونا به نیمه نهایی رسیده و چهارشنبه هفته بعد باید به مصاف لیورپول برود. در کوپا دل ری نیز بارسا در فینال حاضر خواهد بود و برای قهرمانی باید با والنسیا بجنگد.

 

 

1398577

 

 

بارسا امشب در نوکمپ میزبان سوسیداد از هفته 33 لالیگا است و سپس چهارشنبه شب در خانه آلاوس به میدان می رود. بارسا در هفته 35 نیز شنبه هفته بعد در زمین خود میزبان لوانته است. هدف اول بارسا تا پیش از بازی با لیورپول، پیروزی در سه بازی پیش رو برابر سوسیداد، آلاوس و لوانته است تا قهرمانی خود را مسجل کند. بارسا با کسب این 9 امتیاز، حتی اگر سه بازی انتهایی خود را ببازد و اتلتیکو تمام شش بازی باقیمانده خود را پیروز شود نیز قهرمان خواهد شد.

 

در واقع آبی اناری ها هدف اول شان قطعی کردن قهرمانی در لالیگاست تا با خیالی آسوده به مصاف لیورپول بروند. در این صورت ارنستو والورده می تواند برای بازی هفته 36 که قبل از بازی برگشت مقابل لیورپول برگزار خواهد شد، به ستاره های اصلی خود استراحت بدهد تا سرحال به مصاف قرمزهای آنفیلد برود.

دیدگاه‌ها