کد خبر : 1605288 | 27 فروردين 1398 ساعت 19:20 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

گل ریحان البرز 2 سرخپوشان پاکدشت 0؛

لیگ‌یک/ پایان رویای سرخپوشان با پاشازاده

تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت در هر نیمه یک گل از تیم گل ریحان البرز در ورزشگاه انقلاب کرج دریافت کرد تا در این بازی 6 امتیازی با شکست از زمین مسابقه خارج شود و دیگر شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد.

لیگ‌یک/ پایان رویای سرخپوشان با پاشازاده 

به گزارش "ورزش سه"، هفته سی و دوم رقابت های لیگ یک در شرایطی از ساعت 17 با برگزاری 7 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که در حساس ترین مسابقه تیم فوتبال گل ریحان البرز در ورزشگاه انقلاب کرج از تیم سرخپوشان پاکدشت میزبانی می کرد.

 

این مسابقه در پایان با دو گل مهرداد رضایی و علی زینالی که به ترتیب در دقایق 35 و 65 به ثمر رسید، به سود شاگردان مجتبی حسینی خاتمه یافت.

 

گل اول این دیدار روی کار تیمی خوب گل ریحانی ها به ثمر رسید که با پاس یاسر وکیلی، مهرداد رضایی را در دهانه دروازه صاحب توپ کردند و او هم با یک بغل پای ساده دروازه را باز کرد. در ادامه و در نیمه دوم این مسابقه، علی زینالی با دروازه تیم سرخپوشان تک به تک شد و پس از پشت سر گذاشتن سنگربان موفق شد گل دوم را ثبت کند تا مهدی پاشازاده و شاگردانش دیگر شانسی برای رسیدن به لیگ برتر نداشته باشند.

 

شرایط در اردوی گل ریحان اما با این پیروزی کاملا متفاوت است. آنها برخلاف تیم شاهین شهرداری بوشهر که امروز مقابل ملوان به پیروزی رسید و 51 امتیازی شد، با وجود اینکه 48 امتیازی هستند، یک بازی بیشتر از شاگردان ویسی دارند و با توجه به اینکه در هفته پایانی بازی می کنند و شاهین شهرداری بوشهر استراحت خواهد کرد، شانس بالایی برای لیگ برتری شدن دارند.

 

هفته آینده سرخپوشان یک بازی حساس در خانه مقابل شاهین شهرداری بوشهر دارد که می تواند سرنوشت یکی از صعودکننده ها را تحت تاثیر قرار دهد و شاگردان حسینی هم در تبریز مقابل تیم شهرداری تبریز به میدان می روند که برای فرار از سقوط می جنگند.

دیدگاه‌ها