کد خبر : 1614016 | 05 خرداد 1398 ساعت 17:17 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

دلخوری شدید فرگوسن از سولسشر و سران منچستر

سر الکس فرگوسن برخلاف تصورات، موافق انتخاب اوله گنار سولسشر به عنوان سرمربی یونایتد نبوده است.

دلخوری شدید فرگوسن از سولسشر و سران منچستر

به گزارش "ورزش سه"، نوامبر 2018 بود که پس از ناکامی های متوالی یونایتد زیر نظر ژوزه مورینیو، این سرمربی پرتغالی از کار برکنار شد و پس از مدتی اوله گنار سولسشر به شکل موقت جای او را روی نیمکت شیاطین سرخ گرفت. بازگشت مرد نروژی به یونایتد با استقبال روبرو شد و او شروع بسیار خوبی هم داشت و حتی قراردادش کمی بعد دائمی شد؛ اما در مقطع پایانی فصل، یونایتد دچار افت شدیدی شد و در نهایت نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.

 

 

1383313

 

 

بسیاری بر این تصور بودند که سولسشر با نظر مستقیم سر الکس فرگوسن و به توصیه او سرمربی یونایتد شده است اما طبق ادعای دیلی میل، هرگز اینچنین نبوده. گویا سران یونایتد برای انتخاب سولسشر با فرگوسن مشورت نکرده اند و مرد اسکاتلندی از این بابت ناراحت و دلخور است.

 

سر الکس فرگوسن که در 27 سال حضورش در یونایتد، 13 بار این تیم را قهرمان لیگ کرد و دو بار نیز لیگ قهرمانان را به دست آورد، سال 2013 بازنشسته شد و طبق ادعای دیلی میل، از همان زمان به تدریح ارتباط سران منچستریونایتد با او قطع شده است؛ به طوریکه دیگر برای تصمیمات مهم، از وی حتی مشورت نیز گرفته نمی شود.

 

 

1408646

 

 

یکی از نزدیکان فرگوسن به دیلی میل گفت:« سر الکس از انتخاب سولسشر راضی نبود و به عقیده او مائوریسیو پوچتینو(سرمربی تاتنهام) بهترین گزینه برای منچستریونایتد بوده است. او مایل بود تا سولسشر تنها به عنوان مربی موقت تا پایان فصل هدایت یونایتد را بر عهده بگیرد و سپس پوچتینو جانشین وی شود اما سران باشگاه پس از شروع خوب سولسشر، با وی قرارداد دائمی بستند. سر الکس پس از بازنشستگی هنوز هم به یونایتد و آینده باشگاه فکر می کند در حالی که سران باشگاه دیگر از او مشورت نمی گیرند و این حس خوبی به مرد افسانه ای باشگاه یونایتد نمی دهد.»

 

دیدگاه‌ها