کد خبر : 1612536 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 12:43 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

با اصلِ پارتو رتبه نهم را گرفتیم

رضائیان: گل مردود استقلال ربطی به ما نداشت

صنعت نفت آبادان که تا اواخر فصل بیشتر روی نوار مساوی گام برمی داشت در بازی های پایانی با چند برد خوب نتوانست در رتبه ای یک رقمی در جدول جای بگیرد.

رضائیان: گل مردود استقلال ربطی به ما نداشت

به گزارش"ورزش سه" صنعت نفت آبادان فصل را با تغییرات زیاد در ترکیب و روی نیمکت آغاز کرد و وقتی فصل به نیمه های پایانی نزدیک می شد رکورددار مساوی نه در لیگ ایران که در لیگ جهان بود. اما چند برد در هفته های پایانی و در دور آخر مسابقات نفت را که تا هفته های آخر شانس سقوط هم داشت در رتبه نهم جدول قرار داد. مسعود رضائیان مدیرورزشی تیم صنعت نفت آبادان در این باره گفت:« عملکرد تیم خیلی امیدوارکننده است. وقتی نتیجه گیری در انتهای فصل رخ می دهد فارغ از سختی هایی که طی فرآیند رسیدن به آن رخ داده، شیرین است. ممکن است تیمی اکنون 51 امتیاز گرفته باشد اما از ما ناراحت تر باشند.»


مدیر ورزشی تیم نفت آبادان گفت:« این خیلی شبیه قانون 80/20 پارتو است که می گفت 80 درصد منابع زمین در دست 20 درصد مردم است. بر این اساس می توانم بگویم 20 درصد آخر به اندازه 80 درصد ابتدایی تاثیرگذار بود و براساس اصل پارتو اتفاق خوبی است.»


او در ادامه با اشاره به شرایط تیم نفت آبادان گفت:« شرایط خوبی در تیم و باشگاه حاکم است. هرچه رتبه بهتری کسب شود به سود همه است ، ما در حال حاضر فکر می کنم 80 درصد تیم را داریم و باید 20 درصد بدنه و تیم را تقویت کنیم. به بازیکنانی نیاز داریم که باید حتما آن ها را جذب کنیم. » رضائیان در ارتباط با حفظ سرجیو و یا تغییر و تحولات مدیریتی گفت:« من در جایگاهی هستم که خبری از اتفاقاتی از این دست ندارم و نمی توانم اظهار نظر کنم.»


مدیرورزشی نفت ابادان در این رابطه که این تیم از معدود تیم هایی بوده که اعتراضات و اعتصابات مالی نداشته است گفت:« بله ما امسال هیچ اعتراضی نداشتیم. این به خاطر اعتمادی بود که بین اعضای باشگاه و تیم وجود داشت. اینطوری هم نبوده است که ما همیشه پول ها را داده باشیم اما بازیکنان و کادرفنی با صبوری و خویشتنداری و اعتماد به خوبی این مساله را مدیریت کردند. من به جرات می گویم ما در تیم های خوب لیگ از نظر مالی نبودیم و کمی شاید شرایطمان از برخی تیم ها بهتر بود.»


رضائیان همچنین گفت:« ما فصل را با 18 تغییر شروع کردیم و خیلی دیر هماهنگ شدیم. با این حال توانستیم در دور پایانی خوب عمل کنیم. » او اضافه کرد:« سرجیو قراردادش با ما به اتمام رسیده و برخی از بازیکنانمان هم مشتری پیدا کردند. مثلا امسال ما بازیکنی مثل بلبلی را در سپیدرود دیدیدم که همه دوستش دارند ، ما هم از این بازیکنان داریم که مشتری های زیادی هم پیدا کرده اند.»


مدیرورزشی صنعت نفت آبادان درباره میزان پرداختی های این باشگاه هم گفت:« ما 65 درصد مطالبات بازیکنان و مربی را پرداخت کرده ایم و ظرف امروز و فردا نیز جلساتی خواهیم داشت چون باید حساب کتاب های مربوطه انجام شود و فکر می کنم در این رابطه مشکلی وجود نداشته باشد.»


رضائیان درباره گل مردود استقلال در بازی برابر صنعت نفت که بسیار جنجال برانگیز هم شد گفت:« واقعا در آن زاویه ای که ما بودیم قابل تشخیص نبود که از خط رد شده یا نه! البته که نتیجه برای ما واقعا تاثیری نداشت و اینکه بخواهند این مشکلات را به ما ربط بدهند کار درستی نیست.»

دیدگاه‌ها