کد خبر : 1565502 | 10 آبان 1397 ساعت 21:15 | 126.1K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی استقلالی‌ها بی‌غیرت شدند (عکس)

تماشاگران استقلالی حاضر در استادیوم آزادی بعد از آخرین پنالتی تیمشان تبدیل با آتشی رو سکوها شدند و بازیکنان آبی‌پوش را با لقب بی غیرت تنبیه کردند.

به گزارش “ورزش سه” رنگ پریده، لبی خشک و چهره‌ای نگران. تصویری است از فرشید اسماعیلی و ۱۲ هزار نفر هواداری که به دنبال بوسه توپ با تور دروازه و زنده نگه داشتن امیدشان برای برتری برابر سایپا و صعود به مرحله بعد جامی بودند که مدافع قهرمانی آن تلقی می‌شدند.


اما شوت پراسترس اسماعیلی پس از برخورد به پای گلر جوان سایپا، مماس با تیر دروازه به بیرون رفت و تبدیل به بنزینی بر آتش موجود در سکوهای آزادی شد. آتشی که جان هواداران استقلال را به علت کسب نتایج ضعیف در لیگ‌ برتر و حذف از لیگ قهرمانان آسیا و حالا جام حذفی، به لب رسانده بود و تنها با انتصاب لقب (بی غیرت) به بازیکنان آن‌ها را آرام می‌کرد.


شاگردان وینفرد شفر در دیدار مقابل سایپا  بی برنامه حاضر شدند و اشتباهات فراوانی به خصوص در خط دفاع داشتند. به طوری که نتوانستند از دو بار برتری خود استفاده کرده و‌ هر بار نتیجه را مساوی دیدند. استقلال بعد از ده نفره شدن حریف علاوه بر اینکه از موقعیت به دست آمده استفاده نکرد، فرصت‌های بسیاری هم‌ به شاگردان علی داد و در نهایت با شکست در ضربات پنالتی حذف تلخی را تجربه و هواداران خود را اینگونه خشمگین کرد. خشمی که بازیکنان استقلال را چند دقیقه در میانه میدان نگه داشت و سپس آن‌ها را راهی رختکن کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


عکس: امیرحسین خیرخواه و سجاد ایمانیان

دیدگاه‌ها