کد خبر : 1616545 | 19 خرداد 1398 ساعت 11:21 | 648 بازدید | 0 دیدگاه

آماده باش دختران بسکتبالیست در اردوهای ملی

دختران بسکتبالیست برای حضور در اردوهای ملی این روزها بیکار ننشسته اند و برنامه های بدنسازی و تمرینی خود را دنبال می کنند.

آماده باش دختران بسکتبالیست در اردوهای ملی

به گزارش ورزش سه و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، از ابتدای سال 98 بود که اردوهای تیم ملی بسکتبال 5 نفره دختران با هدایت شایسته متشرعی در دو گروه مجزا در تالار بسکتبال آزادی برگزار شد.

 

پس از برگزاری این دو اردو، بر اساس نظر کادر فنی مقرر شد اردوی سوم دختران از اواخر خرداد دوباره آغاز شود. تا برگزاری مجدد اردوها چند روزی باقی نمانده است. پای صحبت های شبنم کلاهی سرپرست تیم نشستیم تا از فعالیت های بازیکنان در مدتی که اردویی برپا نبود، بگوید.

 

کلاهی در این باره گفت: بازیکنان به همراه کادر فنی در فضای مجازی با یکدیگر در ارتباط هستند. متشرعی در پایان هر دو اردو برنامه بدنسازی، تمرینی و تغذیه را در اختیار بازیکنان قرار داده است. آن ها موظف به اجرای برنامه ها هستند و نتایج آن را در فضای مجازی برای بنده و سرمربی تیم به اشتراک می گذارند. این نتایج پس از بررسی از سوی سرمربی، تایید و یا رد می شود. همین اتفاقات باعث شده است تعاملات کادر فنی و بازیکنان هم چنان ادامه داشته باشد.

 

او ادامه داد: در این مدت دختران ما تست هایی داده اند و حالا ما مجموعه اطلاعاتی از شرایط آمادگی جسمانی آن ها داریم. در این مدت سالن حیدرنیا میزبان تمرینات دختران بسکتبالیست بود که برنامه های تمرینی سرمربی را اجرا و برای آمادگی بیشتر تمرین می کردند. به زودی هم در سالن آزادی ساعت شوت برای دختران در نظر گرفته می شود. شرایط حضور این بازیکنان در مجموعه بدنسازی آکادمی ملی المپیک نیز فراهم شده است.

 

سرپرست تیم بسکتبال 5 نفره دختران درباره زمان برگزاری اردوها افزود: از اواخر خرداد و اوایل تیر ماه اردوهای دختران به صورت منظم برگزار می شود. قرار است تستی از بازیکنان گرفته شود که بر اساس نتایج آن، بسکتبالیست ها در دو گروه 18 تایی به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

 

کلاهی بیان کرد: با حمایت رامین طباطبایی و فریده شجاعی به دنبال حامی مالی برای تیم ملی هستیم و تا کنون صحبت هایی نیز شده است. باید حامی مالی داشته باشیم تا بتوانیم بازی های تدارکاتی برگزار کنیم. حتی ممکن است شرایط میزبانی برای برگزاری تورنمنت را هم پیدا کنیم.

 

دیدگاه‌ها