کد خبر : 1617273 | 22 خرداد 1398 ساعت 17:11 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

تکرار شگفت انگیز تاریخ در جام جهانی فوتبال زنان

گلزنی توتی مونث در تیم ملی ایتالیا

تاریخ برای تیم ملی ایتالیا سیزده سال بعد از جام جهانی 2006 و بازی برابر استرالیا دوباره تکرار شد اما این بار به جای توتی این بونانسیا بود که منجی لاجوردی ها شد.

گلزنی توتی مونث در تیم ملی ایتالیا

به گزارش" ورزش سه"، تاریخ به طرز عجیبی برای تیم ملی ایتالیا تکرار شد. در جام جهانی 2019 فوتبال زنان در فرانسه و بازی تیم های ملی ایتالیا و استرالیا در مرحله گروهی در حالی که بازی تا دقیقه 5+90 یک بر یک مساوی بود ، ایتالیا روی یک ضربه پنالتی به گل رسید و استرالیا را شکست داد. این دقیقا تکرار تاریخ برای تیم ملی فوتبال ایتالیا سیزده سال بعد از جام جهانی 2006 آلمان بود.


جام جهانی فوتبال زنان 2019 در کشور فرانسه در حالی برگزار می شود که با گذشت یک دور از بازی ها اتفاقات جالب وعجیب کم رخ نداده است. برد سیزده بر صفر تیم ملی آمریکا برابر تایلند  و تساوی ژاپن و آرژانتین و شاید جالب تر از همه تکرار تاریخ برای تیم ملی ایتالیا بعد از سیزده سال ، این مسابقات را تبدیل به تورنمنتی جذاب و غیرقابل پیش بینی کرده است. در اولین بازی ایتالیا در مرحله گروهی جام جهانی فوتبال زنان این تیم تا آخرین دقایق برابر تیم ملی استرالیا با نتیجه یک بر یک مساوی بود اما در آخرین لحظات بازی باربارا بونانسیا مهاجم تیم ملی ایتالیا دومین گل خودش و تیم را به ثمر رساند تا سه امتیاز حساس به حساب لاجوردی ها ثبت شود. بونانسیا با این دو گل در جمع گلزنان برتر مسابقات قرار گرفت هرچند با وجود انجام تنها یک بازی از مرحله گروهی الکس مورگان از تیم ملی امریکا با 5 گل زده و کریستیان روزیرا از تیم ملی برزیل با 3 در جدول گلزنان در رتبه های اول و دوم قرار دارند.


اما گل باربارا بونانسیا یک گل عادی نبود بلکه این گل به نوعی بازسازی تاریخ بود. در جام جهانی 2006 و در مرحله یک هشتم نهایی رقابت ها تیم ملی ایتالیا با استرالیا روبرو شد و این بازی تا دقایق پایانی بدون گل مساوی بود اما فرانچسکو توتی اسطوره باشگاه رم و فوتبال ایتالیا در دقیقه 5+90 از روی نقطه پنالتی دروازه استرالیا را باز کرد و ایتالیا با همین یک گل به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.  توتی بعد از زدن این گل و در خوشحالی اش انگشت شستش را مثل کودکان مکید تا یکی از جذاب ترین صحنه های تاریخ جام جهانی رقم بخورد.


گل دوم تیم ملی ایتالیا در برابر استرالیا دقیقا تکرار تاریخ بعد از سیزده سال بود. بونانسیا در دقیقه 5+90 از روی نقطه پنالتی دروازه استرالیا را باز کرد و سه امتیاز را در آخرین لحظات بازی برای تیمش گرفت. او بعد از زدن این گل دقیقا خوشحالی بعد از گل فرانچسکو توتی را کپی کرد تا بازسازی اتفاقی در عصر دیجیتال این بار با کیفیت 4k انجام شود.

 

1412571

 

1412570

 

دیدگاه‌ها