کد خبر : 1617349 | 22 خرداد 1398 ساعت 23:44 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

طبق ادعای مدیر اجرایی اتلتیکومادرید؛

انتقال گریزمان به بارسلونا قطعی شد

میگل آنخل خیل مارین، مدیر اجرایی اتلتیکومادرید اعلام کرد آنتوان گریزمان فصل آینده در بارسلونا بازی خواهد کرد.

انتقال گریزمان به بارسلونا قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، انتظارات در مورد مقصد بعدی آنتوان گریزمان بالاخره به اتمام رسید و یکی از ارکان مدیریتی باشگاه سابق وی اتلتیکومادرید اعلام کرد مهاجم فرانسوی با بارسلونا به توافق رسیده و فصل بعدی لباس این تیم را بر تن خواهد کرد.

 

خیل مارین همچنین مدعی شد گریزمان از ماه مارچ برای انتقال به بارسلونا با این تیم به توافق رسیده است. این اتفاق در حالی رخ داد که در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال توافق گریزمان با پاری سن ژرمن و انتقال او به فرانسه منتشر شده بود اما اکنون به نظر می رسید که این بازیکن راهی بارسا خواهد شد.

خیل مارین به مووی استار پلاس گفت:" من در مورد اینکه آنتوان فصل بعد کجا بازی خواهد کرد، کاملا مطمئنم. این را از ماه مارس می دانستم. باشگاه بعدی او بارسلوناست."

 

1406195

 

یک سال پیش و پیش از جام جهانی 2018 نیز گریزمان فاصله ای تا انتقال به بارسلونا نداشت اما وی با یک تصمیم عجیب و انتشار یک فیلم کوتاه، اعلام کرد قصد دارد در اتلتیکومادرید باقی بماند.

 

اما چندی قبل این بازیکن رسما اعلام کرد در پایان فصل از جمع بازیکنان روخی بلانکوس جدا خواهد شد و بالاخره همانطور که پیش بینی می شد، انتقال گریزمان به بارسلونا نهایی شد.

 

در هفته های اخیر اخباری در مورد عدم رضایت بازیکنان، مدیریت و هواداران بارسا به انجام این انتقال به دلیل رفتار سال قبل گریزمان منتشر شده بود و باید دید واکنش ها به این انتقال چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها