کد خبر : 1618284 | 27 خرداد 1398 ساعت 17:43 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

پایان اسطوره پس از 30 سال

رسمی؛ فرانچسکو توتی از رم جدا شد

اسطوره جالوروسی امروز در یک کنفرانس خبری رسما اعلام کرد که از آاس رم جدا خواهد شد.

رسمی؛ فرانچسکو توتی از رم جدا شد

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که از قبل اعلام شده بود، فرانچسکو توتی امروز از پست مدیریتی خود در رم کنار رفت و دیگر در باشگاه محبوبش فعالیتی نخواهد داشت.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که اخبار حاکی از عدم توافق فکری بین فرانچسکو توتی و دیگر اعضای مدیریتی باشگاه است و به همین دلیل اسطوره باشگاه رم دیگر علاقه ای به ماندن در پست مدیر ورزشی نداشته و قصد دارد بعد از سال ها حضور مستمر در باشگاه رم از این تیم جدا شود.

 

 

1358206

 

 

توتی 786 بازی به عنوان بازیکن برای باشگاه رم انجام داده و در سال 2017 از این تیم خداحافظی کرده و در عرصه مدیریت مشغول به فعالیت شد اما امروز و پس از 30 سال متوالی، دوران حضور فرانچسکو توتی در باشگاه رم به پایان رسید.

 

توتی در کنفرانس مطبوعاتی در مورد جدایی خود از تیم ایتالیایی گفت:« من مقصر نبودم چرا که در این سمت هرگز نمی توانستم خودم را نشان بدهم. هرگز به طور واقعی در پروژه فنی تیم دخیل نبودم. در سال اول طبیعی بود که نقش زیادی نداشته باشم. در سال دوم فهمیدم که هرگز قرار نیست که بخشی از این پروژه باشم و قرار نیست که کمکی به پیشبرد کار داشته باشم. آنها می دانستند که چه اهدافی دارم و چه می خواهم اما انها هرگز من را نمی خواستند و از همه تصمیم ها من را کنار می گذاشتند.»

 

 

1394119

 

 

اختلافات با فرانکو بالدینی(مدیر ورزشی رم):«هرگز ارتباط خوبی با هم نداشتیم و نخواهیم داشت. سوء تفاهم و اختلافاتی وجود داشت. یکی از ما باید می رفت. من کنار کشیدم چرا که نمی خواستم بحرانی ایجاد شود. هر کسی کار خودش را می کند و باید اجازه بدهد که بقیه هم به کار خود مشغول باشند.»

 

بازگشت به رم در آینده:« اگر بخواهم برگردم زمانی برمی گردم که یک مالک جدید داشته باشیم. اگر مالکان جدید به من اعتماد کنند، عالی خواهد بود. من هرگز به رم صدمه نخواهم زد. جدایی فعلی خیلی بدتر از زمان بازنشستگی است. ترک رم مثل مردن است.»

 

خرید سهام باشگاه توسط قطری ها:«من اغلب به قاره های مختلفی سفر می کنم. از امارات گرفته تا کویت و دبی. افراد زیادی هستند که دوست دارند سرمایه گذاری کنند اما تا وقتی که چیزی رسمی نشود، چیزی نمی توان گفت. رم در کل دنیا محبوب و عزیز است.»

دیدگاه‌ها