کد خبر : 1617958 | 26 خرداد 1398 ساعت 11:00 | 940 بازدید | 0 دیدگاه

دربی مانع پیوستن لمپارد به چلسی نمی‌شود

با وجود تمایل باشگاه دربی کانتی به تمدید قرارداد سرمربی‌اش، فرانک لمپارد، این باشگاه اعلام کرده در صورت تقاضای چلسی، مانع پیوستن لمپارد به باشگاه سابقش نخواهد شد.

دربی مانع پیوستن لمپارد به چلسی نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی می‌گویند با اینکه باشگاه دربی کانتی از عملکرد سرمربی فصل گذشته‌اش فرانک لمپارد بسیار راضی بوده و در حال مذاکره با او برای تمدید قراردادش است اما در عین حال دربی اعلام کرده درصورتیکه چلسی بخواهد لمپارد را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کند مانع انتقال او به باشگاه سابقش چلسی نخواهد شد.

 

1412510

 

دربی که فصل پیش در رقابتهای چمپیونشیپ حضور داشت با هدایت لمپارد به صعود به لیگ برتر بسیار نزدیک شد اما در فینال این رقابتها مقابل استون‌ویلا شکست خورد و از صعود به لیگ برتر بازماند. با اینحال مدیران دربی از عملکرد تیم‌شان تحت هدایت لمپارد رضایت کامل دارند و حتی در حال مذاکره با او برای تمدید قراردادش هستند.

 

اما از سوی دیگر لمپارد که بازیکن سابق و یکی از اسطوره‌های چلسی محسوب می‌شود به عنوان محتمل‌‌ترین گزینه جانشینی مائوریتزیو ساری در چلسی به حساب می‌آید و به گزارش رسانه‌های انگلیسی حتی بین لمپارد و باشگاه چلسی مذاکرات اولیه‌ای در این باره انجام شده است.

 

با توجه به اینکه انتقال ساری به یوونتوس تقریباً قطعی به نظر می‌رسد چلسی می‌داند که باید برای پیدا کردن سرمربی فصل آینده خود هر چه سریعتر به نتیجه برسد.

 

1412817

 

چلسی در صورتیکه تصمیم خود برای انتخاب لمپارد به عنوان سرمربی جدید این باشگاه را قطعی کند باید برای انتقال او به  دربی 3.5 میلیون پوند بپردازد چرا که قرارداد لمپارد با این باشگاه هنوز به پایان نرسیده. آن هم با توجه به اینکه باشگاه دربی اعلام کرده مانع انتقال لمپارد به باشگاه محبوبش نخواهد شد و بر سر راه او مانع‌تراشی نخواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها