کد خبر : 1618736 | 29 خرداد 1398 ساعت 18:15 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

این یک مچ پوینت است

کی روش: اجازه نداریم قطر را دست کم بگیریم

تیم ملی کلمبیا بامداد فردا در دومین بازی خود از دور گروهی کوپا آمه ریکا به مصاف قطر خواهد رفت.

کی روش: اجازه نداریم قطر را دست کم بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، کلمبیا با هدایت کارلوس کی روش توانست در یک بازی حساب شده و برتر، آرژانتین را با دو گل شکست داده و قدم اول را محکم بردارد. کلمبیا که بدون شک یکی از مدعیان قهرمانی است، از سال 2007 موفق به شکست آرژانتین نشده بود.

مصاف با قطر برای کی روش یادآور خاطرات او از حضور در تیم ملی ایران است. در سمت مربیگری ایران، کی روش بارها سابقه رویارویی با قطر را دارد و در اغلب آنها با پیروزی از زمین خارج شده است.

  

 

1413238

 

 

کی روش در نشست خبری این بازی در سائوپائولو گفت:« این یک بازی مهم و در حد قهرمانی است. یک مچ پوینت به سبک ورزش تنیس که در صورت پیروزی، صعود ما را قطعی خواهد کرد. قطر تیم منسجم و خوبی در اختیار دارد. بازیکنان این تیم سالهاست کنار هم بازی می کنند و قهرمانی آسیا را چند ماه پیش کسب کردند. آنها همچنان در مسیر پیشرفت قرار دارند.»

 

کی روش در مورد فلیکس سانچس، مربی اسپانیایی قطر گفت:« او یک مربی و نیز انسان خوبی است. اجازه بدهید در مورد او پس از مسابقه حرف بزنم.»

 

قطر؛ حریفی ناشناخته:« فوتبال بازی اسم ها نیست و باید در زمین ثابت کنید که تیم بهتری هستید. برای بازی با قطر کاملا آماده ایم. باید با مدیریت مناسب زمان، شخصیت خودمان را به حریف تحمیل کنیم. فرصت برای ایجاد تغییرات زیاد نیست اما اگر تغییراتی ایجاد شود، برای بالاتر بردن کیفیت تیم است. تکرار می کنم که قطر روی کاغذ حریف ناشناخته ای است ولی باید با حداکثر تواضع وارد زمین شویم و در طول 90 دقیقه تمام تمرکز روز بازی خودمان باشد. نباید در باد برد بر آرژانتین بخوابیم و باید از هیجانات چند روز اخیر دوری کنیم.

قطعا مردم و رسانه ها از پیروزی بر آرژانتین لذت بردند اما آن بازی برای ما همان روز تمام شد و تمام توجه ما به بازی با قطر است. وظیفه ما و بازیکنان، تمرکز روی بازی با قطر و تلاش حداکثری درون زمین است. فوتبال شاید در پلی استیشن ساده باشد ولی در دنیای واقعی، ورزش دشواری است. بازیکن باید درون زمین جانفشانی کرده و برای کشورش فداکاری کند. قطر کشوری با امکانات بسیار خوب فوتبالی است. من در این کشور زمین های فوتبالی بهتر از حتی برزیل و کشورهای اروپایی دیده ام. آنها کار را برای ما سخت خواهند کرد. ما اجازه نداریم این تیم را دست کم بگیریم.»

 

فوتبال آسیا:« فوتبال در آسیا بسیار پیشرفت کرده است. شاهد بوده ام که در کشور چین چه برنامه هایی برای توسعه فوتبال در جریان است و همچنین در کشورهای عربی. تیم های آسیا مدت هاست که دیگر رقبایی ساده نیستند.»

 

 

1410688

 

 

غیبت لوئیس موریل:« چیزی که شما را نمی کشد، شما را  قوی تر خواهد کرد. مطمئنم که غیبت موریل را پشت سر خواهیم گذاشت و این ما را قوی تر کرده است. ما حالا متحدتر هستیم و با وجود اینکه می دانیم نبود موریل یک ضایعه بزرگ است ولی با قدرت بیشتر تلاش خواهیم کرد غیبت او به چشم نیاید. خدا راشکر همه بازیکنان را 100 درصد آماده می بینم.»

 

خامس رودریگز:« او برای ما بازیکن بسیار مهمی است که در چند وقت اخیر با بدشانسی با  مصدومیت ها دست به گریبان بوده ولی الان در حال بازگشت به روزهای خوبش است. امیدوارم آب و هوای سائوپائولو به او بسازد و باعث بهتر شدن شرایطش شود و مطمئنم اگر به فینال برسیم، هوای ورزشگاه ماراکانا او را به اوج خواهد رساند. این تورنمنت، فرصتی مناسب برای ما و مردم کلمبیاست. اگر قهرمان شویم، اتفاق بزرگی خواهد بود ولی می دانیم که حریفان دشواری خواهیم داشت.»

 

 

 

دیدگاه‌ها