کد خبر : 1618006 | 26 خرداد 1398 ساعت 13:53 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

تمرینات را با علوی و کادر سابق آغاز می کنیم

رحیمی: استقلال خوزستان به لیگ برتر برمی‌گردد

استقلال خوزستان بعد از سقوط به لیگ دسته اول، کارش را برای فصل جدید از فردا در اهواز و با همان کادرفنی سال قبل آغاز می کند.

رحیمی: استقلال خوزستان به لیگ برتر برمی‌گردد

به گزارش" ورزش سه" استقلال خوزستان که در لیگ پانزدهم به مقام قهرمانی رسید ، بعد از گذراندن روزهای سخت در لیگ هجدهم سرانجام فصل گذشته از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرد. این تیم حالا باید برای حضور در  لیگ یک خودش را آماده کند هرچند بعد از سقوط حرف هایی درباره خرید یک سهمیه لیگ برتری از سوی این باشگاه نیز به گوش می رسید.

محمد رحیمی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان درباره شرایط این تیم گفت:« ما قصد داریم تمریناتمان را از فردا برای فصل آینده آغاز کنیم. این تمرین زیرنظر کادرفنی سال گذشته ، آقای علوی و دستیارانش برگزار می شود.» او افزود:« ما روی انتخاب سرمربی جدید حساسیت داریم و به همین خاطر چون ممکن است انتخاب سرمربی کمی طول بکشد فعلا تمرینات را با همین کادر شروع خواهیم کرد.»


او درباره محمد علوی و کادرفنی استقلال خوزستان هم گفت:« این کادرفنی با ما قرارداد دارند و مشکلی هم برای ادامه همکاری ندارند. اما خب همه چیز بستگی به سرمربی آینده تیم ما دارد. آقای علوی فصل قبل خیلی به ما کمک کرد آن هم بدون هیچ چشمداشتی... ما قدردان ایشان بودیم و هستیم، او یکی از خوب های استان است و وظیفه ما است که از این مربیان جوان حمایت کنیم. علوی پیشنهادات دیگری از لیگ یک دارد اما چون عرق و شناخت نسبت به تیم دارد قبول کرده که کار را فعلا با استقلال خوزستان آغاز کند ضمن اینکه خود محمد علوی هم یکی از گزینه های ما برای سرمربیگری تیم است.»


او اضافه کرد:« ملاک اصلی ما برای انتخاب سرمربی این است که بومی باشد و تجربه خوبی هم داشته باشد. همه تلاش و هدف ما این است که امسال به لیگ برتر صعود کنیم.» مدیرعامل استقلال خوزستان درباره قرارداد بازیکنان این تیم گفت:« حدود 50 درصد بازیکنان تیم قرارداد دارند و از آن هایی که قرارداد ندارند 5-6 بازیکن هستند که تمایل دارند بمانند. با این وجود سرمربی آینده تیم مهم است و باید ببینیم چه بازیکنانی را مدنظر دارد اما فکر می کنم حدود 50 درصد تغییر در فصل جدید در لیست نفرات تیم به وجود بیاید.»


رحیمی در این رابطه که در یک مصاحبه اعلام کرده بود قصد دارد امتیاز یک تیم لیگ برتری را بخرد گفت:« خبرنگاران از من درباره افتادن تیم پرسیدند و گفتند شایعاتی در خصوص واگذاری برخی از تیم ها بود و من گفتم که این حق طبیعی استقلال خوزستان است که اگر بخواهند امتیازی را واگذار کنند این کار را بکند. با این وجود ما با قدرت در لیگ یک شرکت می کنیم و با توانایی که داریم به لیگ برتر بر می گردیم.»


او همچنین درباره مسایلی چون اتهام شرط بندی که به یکی از بازیکنان این تیم زده شده بود گفت:« مساله خاصی نبود. شوخی بین دو نفر بود و من همان موقع هم حمایت قاطعی از بازیکن تیم داشتم. با وجود اینکه قراردادهای ما بالا نبود من به پاک بودن بازیکنان ایمان دارم و آن ها را از نزدیک می شناسم. این شایعه را همان موقع رد کردم و بازیکن هم همه گونه مدارکی که وجود داشت را در اختیار ما گذاشت. هیچ مساله خاصی نبود و ما خیالمان از بابت بازیکنانمان راحت است. تیم ما تقریبا سه هفته قبل از پایان لیگ سقوط کرده بود اما همه دیدند که بچه های ما کاملا شرافتمندانه بازی کردند.»

دیدگاه‌ها