کد خبر : 1624305 | 25 تیر 1398 ساعت 16:50 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

اتلتیکو دست بردار خامس رودریگز نیست

خامس رودریگز از ناپولی و اتلتیکو پیشنهاد دارد ولی قصد دارد در مادرید بماند و برای تیم دوم این شهر به میدان برود.

اتلتیکو دست بردار خامس رودریگز نیست

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، داستان خامس و رئال به پایان خود نزدیک می شود. ستاره کلمبیایی پس از اتمام قرارداد دو ساله و قرضی اش با بایرن، به رئال برگشته اما در فهرست فروش زیدان قرار گرفته است. او که می داند مورد اعتماد زیدان قرار ندارد، با ناپولی و اتلتیکو وارد مذاکره شده و طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، پیشنهاد اتلتیکو را جذاب تر می داند؛ به خصوص اینکه تمایل خود او ماندن در شهر مادرید است.

 

 

1419269

 

 

اتلتیکو نیز به خوبی می داند که مذاکره با رئال برای جذب خامس دشواری های خاص خود را دارد. شرایط جذب خامس بسیار متفاوت از مارکوس یورنته است. یورنته چند هفته پیش از رئال به اتلتیکو پیوست اما قطعا انتقال خامس به اتلتیکو، پر سر و صدا خواهد بود و حواشی زیادی به دنبال خواهد داشت.

اتلتیکو قصد دارد فعلا صبر کند و همه چیز را به گذشت زمان بسپارد. سران این باشگاه امیدوار هستند که مقاومت خامس جواب بدهد و تمایل او به ماندن در مادرید کمک کند تا رئالی ها به انتقال او رضایت دهند.

 رئال مشتاق است تا خامس پیشنهاد ناپولی را قبول کند و اتلتیکو نیز حاضر است تا روزهای پایانی نقل و انتقالات هم صبر کند تا در نهایت خامس را به خدمت بگیرد. 

انتقالی که 42 میلیون یورو هزینه در پی خواهد داشت و به آن باید بندهایی متغیر را نیز اضافه کرد.

دیدگاه‌ها