کد خبر : 1624873 | 28 تیر 1398 ساعت 18:40 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

فرجی: با رحمتی می‌توانیم بهترین خط دفاعی لیگ باشیم

مدافع مازنی پدیده شهر خودرو مدعی است که این تیم قادر است در فصل جدید اتفاقات بزرگتری را رقم بزند.

فرجی: با رحمتی می‌توانیم بهترین خط دفاعی لیگ باشیم

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی در نقل و انتقالات تابستانی به پدیده شهر خودرو پیوست و امیدوار است در فصل جدید به موفقیت‌های بزرگتری در کنار سرخپوشان مشهدی دست یابد.


وی درباره شرایط این تیم می‌گوید: تمرینات مناسبی را پشت سر می‌گذاریم و تنها نگرانی ما بابت این است که از زمان دقیق شروع مسابقات بی خبر هستیم. بدنسازی و تمرینات تاکتیکی مناسبی را دنبال می‌کنیم و اوضاع همانطور پیش می‌رود که پیش از این از خصوصیات آقای گل محمدی شنیده بودم.


فرجی در ادامه گفت: تیم فوق العاده‌ای هستیم و به نظرم کاملا توانایی این را خواهیم داشت تا به نتیجه بهتری از گذشته دست یابیم. پدیده در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و این مهمترین انگیزه بازیکنان ما محسوب می‌شود تا با آمادگی بالایی فصل را استارت بزنند و به دنبال درخشش در این رقابت‌ها باشند.


مدافع سابق نساجی در خصوص شرایط دفاعی این تیم می‌گوید: به نظرم پدیده از هر نظر توانایی رقابت با مدعیان را خواهد داشت. خوشحالم که در این فصل انگیزه‌ام صرف این خواهد شد تا در سودای حتی کسب قهرمانی باشیم. از نظر پست‌ها بازیکنان خوبی اینجا هستند که از حیث کیفی جزو بهترین‌های لیگ محسوب می‌شوند. مهدی رحمتی هم که نیازی به تعریف ندارد و ما همه امیدواریم که یک فصل فوق العاده را پشت سر بگذاریم و حتی برای دستیابی به عنوان بهترین خط دفاعی بجنگیم و به نظرم این مساله دور از دسترس نخواهد بود.


فرجی که در فصل گذشته سه پاس گل و دو گل برای نساجی به ثمر رساند اکنون امیدوار است در پدیده عملکرد بهتری از خود به جا بگذارد و می‌گوید: تیم‌های گل محمدی در این سال‌ها واقعا از نظر کارشناسان و فوتبالدوستان عملکرد خوبی داشته‌اند و فوتبال خوبی به نمایش می‌گذاشتند. چه در نفت و چه در ذوب و البته پدیده فصل گذشته. من نیز امیدوارم بتوانم عملکردی بهتر از گذشته داشته باشم و خصوصا اینکه هواداران پدیده نیز حمایت جالب و مناسبی از تیم خود داشته‌اند و با این شرایط برای شروع لیگ بی تابی می‌کنیم.

دیدگاه‌ها