کد خبر : 1625767 | 01 مرداد 1398 ساعت 21:02 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: نمی دانم راکیتیچ در بارسا می ماند یا خیر

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در مورد دیدار دوستانه تیمش با چلسی صحبت کرد.

والورده: نمی دانم راکیتیچ در بارسا می ماند یا خیر

 

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز بارسلونا با نتیجه 1-2 مقابل چلسی در دیداری دوستانه مغلوب شد و ارنستو والورده در مورد این بازی و البته اولین نمایش آنتوان گریزمان در تیمش صحبت کرده است.

 

ارنستو والورده گفت: "گریزمان باید در بازی کردن در تیم بارسلونا عادت کند، اما می توانید ببینید که وقتی گریزمان صاحب توپ می شود بازیکن بسیار خطرناکی است. انتقال گریزمان به بارسلونا خبر بدی به رقبا است و ما از او انتظار زیادی داریم، اما امروز تازه اولین بازی گریزمان بود.

 

1421378

 

دیدار با چلسی یک بازی پرفشار بود و ما هر دو نیمه را خیلی خوب شروع کردیم اما بعد از دقایقی به دلیل خستگی مشکلاتی برای بارسا ایجاد شد. اما در کل این دیدار آزمایش خوبی برای سنجش پیشرفت بازیکنان جوان بود. ریکی پایگ بازیکنی بسیار پر جنب و جوش بوده که می تواند ثبات تیم های رقیب را از بین ببرد و من از او می خواهم سعی کند در زمین حریف خطرناک تر ظاهر شود.

 

آینده ایوان راکیتیچ؟ وی بازیکن مهمی برای بارسلونا است، اما من نمی دانم که آیا او در فصل بعد در ترکیب ما حضور خواهد داشت یا خیر، بازیکنان جدیدی به تیم اضافه می شوند و راکیتیچ باید مانند هر سال جایگاه خود را در ترکیب به دست آورد."

دیدگاه‌ها