کد خبر : 1568672 | 23 آبان 1397 ساعت 12:34 | 172.1K بازدید | 0 دیدگاه

دادگاه CAS حکم بدهد، جام برمی‌گردد

سوپرجام تحویل آقا کریم و سیدجلال شد (عکس)

سازمان لیگ فوتبال ایران امروز جام قهرمانی سوپرجام را تحویل باشگاه پرسپولیس داد.

سوپرجام تحویل آقا کریم و سیدجلال شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، از تابستان اخیر موضوع سوپرجام که قرار بود بین پرسپولیس و استقلال برگزار شود، محل مناقشه بین دو باشگاه سرخابی و همچنین سازمان لیگ فوتبال ایران بود. حتی پای دیگر نهادهای فوتبال نیز به میان آمد اما در نهایت سازمان لیگ به همراه کمیته استیناف پرسپولیس را قهرمان سوپرجام دانستند اما عدم تحویل جام به قرمزها بار دیگر حواشی را به دنبال داشت. طبق اعلام این سازمان قرار بر این شد که پس از ماه محرم و صفر جام قهرمانی تحویل پرسپولیس شود و اینطور برداشت شد که گویی قرار است جشن قهرمانی برگزار شود اما سرانجام این سازمان بدون برگزاری مراسمی سوپرجام را به سرخ ها اهدا کرد.

 

مسئولان سازمان لیگ در شرایطی این کار را انجام دادند که در این جلسه حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس، کریم باقری مربی سرخ ها و سیدجلال حسینی کاپیتان این تیم در جلسه حضور داشتند.

 

همچنین جام قهرمانی جدیدی به سرخ ها رسید که طراحی به خصوصی دارد و شبیه به جام حذفی آلمان است.

 

البته در این میان استقلالی ها معتقدند با توجه به شکایت آن ها به دادگاه عالی ورزش، سازمان لیگ نباید سوپرجام را به پرسپولیس بدهد اما در بیانیه این سازمان اعلام شده که دادگاه CAS هر رای مخالفی با رای نهادهای داخلی بدهد، لازم الاجرا خواهد بود و به عبارتی پرسپولیس «فعلا» قهرمان سوپرجام است.

 

پرسپولیس فصل قبل با پیروزی مقابل نفت تهران موفق به قهرمانی در سوپرجام شد و حالا با 2 قهرمانی در این رقابت ها رکورددار است. همچنین برانکو ایوانکوویچ با 4 قهرمانی در فوتبال باشگاهی ایران، جایگاهش در رده دوم پرافتخار ترین مربیان تاریخ پرسپولیس را تثبیت کرد. البته همه این ها به شرطی است که شکایت استقلال به دادگاه عالی ورزش به جایی نرسد.

 

1354665

 

1354666

دیدگاه‌ها