کد خبر : 998065 | 17 دی 1391 ساعت 18:17 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

خدا کمک کرد تا یک امتیاز از همدان بگیریم

سرمربی شهرداری ‌بندرعباس با اشاره به بازی پاس برابر تیمش گفت: بازی بسیار سنگین بود اما خدا به ما کمک کرد تا یک امتیاز از همدان بگیریم و دست خالی به بندرعباس نرویم.

خدا کمک کرد تا یک امتیاز از همدان بگیریم
عبدالحمید خرمزی پس از پایان بازی دو تیم پاس و شهرداری بندرعباس اظهار داشت: امروز یک بازی خیلی زیبا را از دو تیم شاهد بودیم و این بازی بار فنی بسیار بالایی داشت و هر دو تیم به امتیاز این بازی احتیاج داشتند برای همین بازی بسیار سنگین بود و بازیکنان هر دو تیم دوندگی بسیار بالایی داشتند.
وی افزود: بازی بسیار جذاب بود و نتیجه چندین بار تغییر کرد ابتدای بازی تیم ما گل برتری را زد و پاس گل تساوی را زد و در نیمه دوم این برعکس بود برای همین هواداران یک بازی پر گل و زیبا را دیدند.
سرمربی شهرداری بندرعباس درباره تیم پاس نیز بیان کرد: پاس به عنوان یکی از تیم‌‌های قدیمی و پرسابقه فوتبال ایران، از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است ما در این بازی چهار یا پنج بازیکن خود را در اختیار نداشتیم و خدا کمک کرد که بتوانیم در برابر تیم قدرتمند پاس یک امتیاز کسب کنیم.
وی درباره بازی امروز تیم خود نیز بیان داشت: بازیکنان شهرداری امروز فراتر از انتظار بازی کردند و بسیار دونده و جنگنده در زمین ظاهر شدند و همه مصمم بودند که حتماً از بازی در برابر پاس نتیجه لازم را بگیرند.
خرمزی درباره بازی بعدی تیم شهرداری نیز ابراز داشت: بازی بعدی ما برابر ایرانجوان بوشهر است که این بازی هم یکی از بازی‌های سنگین ما به شمار می‌رود چون این تیم یکی از تیم‌های مدعی در لیگ دسته اول است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بنده از هفته دهم به این تیم اضافه شده‌ام در پی این بودم که در بازیکنان شهرداری بندرعباس روحیه و انگیزه ایجاد کنم همچنین از لحاظ تاکتیکی نیز تغییراتی در این تیم ایجاد کردم و از همین رو در پنج مسابقه گذشته تنها یک شکست، سه برد و یک مساوی کردیم که این آمار خوبی برای یک سرمربی است.
در هفته پانزدهم لیگ دسته اول باشگاه‌های عصر یکشنبه 17 دی ماه در ورزشگاه شهدای قدس همدان تیم شهرداری بندرعباس به مصاف تیم فوتبال پاس همدان رفت که این بازی در پایان با نتیجه دو بر دو مساوی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها