کد خبر : 1021728 | 20 شهریور 1392 ساعت 10:01 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

مربی تیم ملی فوتبال جمهوری چک استعفا کرد

در پی شکست تیم ملی فوتبال جمهوری چک مقابل ایتالیا در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا، میشال بیلک مربی جمهوری چک استعفا کرد.

 مربی تیم ملی فوتبال جمهوری چک استعفا کرد
در رقابت‌های گروه دوم اروپا، جمهوری چک با نتیجه دو بر یک بازی را مقابل ایتالیا واگذار کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، در جدول رده‌بندی رقابت‌ها در این گروه، ایتالیا در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌ها، با 20 امتیاز از 8 بازی جواز حضور در مرحله نهایی رقابت‌ها را کسب کرد. در حال حاضر بلغارستان با 13، دانمارک با 12 و جمهوری چک با نه امتیاز از هشت بازی در رده‌های دوم تا چهارم قرار دارند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از تورین، مربی جمهوری چک در پایان این بازی گفت: دوست داشتم تا زمانی که هنوز فرصتی برای صعود به مرحله نهایی جام جهانی وجود داشت، در کنار تیم می‌ماندم اما در حال حاضر هیچ بختی وجود ندارد و بنابراین استعفا می‌کنم.
وی در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی افزود: ما دیگر فرصت صعود نداریم. شاید روی کاغذ هنوز بختی برای صعود وجود داشته باشد اما نمی‌توان چنین چیزی را باور کرد.
بیلک ضمن اظهار تاسف شدید از نتیجه به دست آمده افزود: هر گونه تصمیم‌گیری در این زمینه بر عهده رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری چک است.
وی افزود شاید اگر کوژاک در لحظات پایانی نیمه اول گل دوم را به ثمر می‌رساند، در پایان نتیجه را واگذار نمی‌کردیم، چون هر دو گل نیمه دوم ایتالیا را خیلی سریع دریافت کردیم.
بیلک 48 ساله در سال 2009 به عنوان مربی جمهوری چک فعالیت خود را آغاز کرد و این تیم را به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های یورو 2012 رساند. جمهوری چک در این مرحله با نتیجه یک برصفر مقابل پرتغال شکست خورد.

دیدگاه‌ها