کد خبر : 1592002 | 27 بهمن 1397 ساعت 11:02 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

تنها دغدغه‌ام این است دوباره بتوانم وزنه بزنم

سهراب مرادی: خودم هم از این مصدومیت شوکه‌ام!

قهرمان وزنه برداری المپیک و جهان می گوید دغدغه اصلی‌اش این است که بتواند دوباره روی تخته وزنه بزند.

سهراب مرادی: خودم هم از این مصدومیت شوکه‌ام!

به گزارش  "ورزش سه"، خبر مصدومیت سهراب مرادی که در چند سال اخیر با کسب مدال های متعدد و رکوردشکنی های فوق العاده به یک ستاره بزرگ در ورزش ایران تبدیل شده، همه را شوکه کرد. این وزنه بردار باید به زودی زیر تیغ جراحی برود و مشخص نیست چه زمانی بتواند دوباره خودش را برای حضور در میادین آماده کند.


قهرمان و رکورددار دسته ۹۶ کیلوگرم وزنه برداری جهان درباره مصدومیتش به برنامه رکورد گفت: حدود ۲۰ روز پیش بود که در تمرینات من از ناحیه کمر مصدوم شدم. بلافاصله به فدراسیون پزشکی مراجعه کردم و بعد از معاینه توسط پزشکان و عکسبرداری نتیجه بر این شد که مهره ۵ کمر من بیرون زده و باید جراحی شود.


وی افزود: هنوز تصمیم نهایی اتخاذ نشده که چه زمانی می خواهم جراحی کنم. فدراسیون وزنه برداری، فدراسیون پزشکی و کمیته ملی المپیک تلاششان بر این است تا بتوانند بهترین کار را برای من انجام دهند. من هم امیدوارم عمل خوبی انجام شود و بعد از جراحی هم دچار برخی مشکلات نشوم.


قهرمان وزنه برداری همچنین ادامه داد: جراحی کمر من صددرصد است؛ اما کمیسیون پزشکی تشکیل می شود تا درباره زمان جراحی و اینکه زیر نظر چه کسی این اتفاق رخ دهد، تصمیم بگیرد. من همه چیز بر عهده دوستان در فدراسیون پزشکی گذاشتم. دکتر نوروزی به من گفت بهترین کاری که باید را انجام می دهیم. نمی‌دانم این عمل جراحی در داخل ایران رخ می‌دهد یا خارج از کشور.


سهراب مرادی در پایان گفت: پاداش بازی های آسیایی که هنوز پرداخت نشده و امیدواریم در اسفندماه این اتفاق رخ دهد. البته صالحی امیری به عنوان رییس کمیته ملی المپیک پیگیر حال ورزشکاران است و دغدغه زیادی دارد. برای خودم هم شوک بزرگی بود که به یک باره در اوج بخواهد چنین اتفاقی برایم رخ دهد. الان هم تنها دغدغه ام این است که بتوانم سلامتی‌ام را به دست آورم و انشاالله دوباره روی تخته وزنه بزنم.

دیدگاه‌ها