کد خبر : 1176620 | 10 مهر 1393 ساعت 00:24 | 87.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ قهرمانان اروپا

پیروزی دشوار رئال برابر لودوگورتس

رئال مادرید در شبی که کریس رونالدو یک ضربه پنالتی از دست داد، توانست میزبانش، لودوگورتس را با نتیجه 2-1 شکست بدهد.

پیروزی دشوار رئال برابر لودوگورتس
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنچلوتی در این دیدار ابتدا از حریف عقب افتادند اما در نهایت توانستند به سه امتیاز دست پیدا کنند.

تنها 6 دقیقه از بازی گذشته بود که رئالی ها روی نقطه ضعف همیشگی شان گل خوردند. روی یک ضربه کرنر و اثر گذاری بازیکن لودوگورتس، توپ روی تیر دوم به مارسلینیو رسید و او هم از غفلت آربلوا استفاده کرد و دروازه بان کاسیاس را گشود.
رئال خیلی سریع به این گل واکنش نشان داد و می توانستند در دقیقه 11، گل تساوی را به ثمر برسانند اما رونالدو ضربه پنالتی ای که چیچاریتو به دست آورده بود، به دست دروازه بان حریف کوبید.




اما تلاش رئال برای رسیدن به گل تساوی، سرانجام در دقیقه 25 به ثمر نشست. این بار خود رونالدو توسط مدافع حریف سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. ستاره پرتغالی پشت ضربه قرار گرفت و توپ را این بار برخلاف جهت حرکت دروازه بان، به گل تساوی تیمش تبدیل کرد.



رئالی ها برای رسیدن به گل پیروزی تلاش زیادی کردند و سرانجام در دقیقه 77، کریم بنزما گل دوم تیمش را به ثمر رساند. ارسال دیدنی مارسلو، با ضربه بنزما، به گل دوم تبدیل شد. شاگردان آنچلوتی توانستند در دقایق باقی مانده از این برتری شان حفاظت کنند و در نهایت به پیروزی برسند. با این پیروزی، آنها 6 امتیاز شدند و در صدر گروه قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها