کد خبر : 1183769 | 17 آبان 1393 ساعت 14:45 | 40.1K بازدید | 0 دیدگاه

آلمریا - بارسا

تکرار تاریخ پس از 12 سال برای بارسلونا؟

بارسلونا تا ساعاتی دیگر در زمین آلمریا به میدان خواهد رفت. دیداری که می تواند به سومین شکست متوالی این تیم منجر شود.

تکرار تاریخ پس از 12 سال برای بارسلونا؟
به گزارش "ورزش سه"، پیش از استارت بهترین دوران تاریخ بارسلونا در سال 2006 توسط رایکارد، بارسا بین سال های 2000 تا 2005 نتوانسته بود هیچ عنوان قابل ذکری را بدست بیاورد و با ورود رایکارد و سپس گواردیولا بود که بارسلونا به فتح جام های متوالی نائل گشت.

از آخرین باری که بارسا سه شکست متوالی را در لالیگا متحمل شد، تقریبا 12 سال می گذرد. آنها بین ژانویه تا فوریه 2003 سه بار متوالی شکست خوردند. دو شکست اول منجر به اخراج لوئیس فان خال از سرمربیگری بارسا شد. فان خالی که دومین دوره مربیگریش در بارسا با شکست به پایان رسید.

بارسا ابتدا در نوکمپ 2-4 مغلوب والنسیا شد. سپس در مقابل سلتا 2-0 شکست خورد. با اخراج فان خال، تونیو کروز جانشین وی شد. بارسا با او هم توفیقی کسب نکرد و در ویسنته کالدرون با سه گل مغلوب اتلتیکومادرید شد.

پس از تحمل این شکست، رادومیر آنتیچ تا پایان فصل هدایت بارسا را بر عهده گرفت. حال تاریخ در آستانه تکرار شدن برای بارسا قرار دارد. دو شکست 3-1 از رئال و 1-0 از سلتا موجب شده است تا خطر پذیرش سومین شکست متوالی در زمین آلمریا قوت بگیرد. هرچند که برتری 2-0 بر آژاکس در لیگ قهرمانان تاحدی بارسا را از بحران خارج کرده است. باید منتظر بنشینیم و ببینیم بارسا در مقابل آلمریا چه نتیجه ای کسب خواهد کرد.

دیدگاه‌ها