کد خبر : 1004853 | 05 فروردين 1392 ساعت 09:48 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

مربی‌مونته‌نگرو:انگلیسی‌ها گریه‌شان‌گرفته است!

برانکو برنوویچ، مربی مونته‌نگرو بر این باور است که غیبت چهار بازیکن کلیدی‌اش در بازی سه‌شنبه در مرحله مقدماتی جام جهانی با انگلیس بسیار مهم‌تر از مشکلات روی هاجسون است.

مربی‌مونته‌نگرو:انگلیسی‌ها گریه‌شان‌گرفته است!
گری کیهیل و ریو فردیناند، دو مدافع میانی انگلیس به این بازی نمی‌رسند و بسیاری از طرفداران نگران خطر امثال استوان یووتیچ و میرکو ووچینیچ در پودگوریتسا هستند.
اما برنوویچ هم ساوو پاویچویچ، مدافع و میلوراد پکوویچ، هافبک تیمش را به دلیل محرومیت، و نیکولا درینچیچ و برانکو بوسکوویچ، دو بازیکن خط میانی‌اش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
به گزارش فارس، برنوویچ گفته: «هنگامی که می‌بینم انگلیسی‌ها چطور بر سر نداشتن دو مدافع میانی گریه‌شان گرفته از خود می‌پرسم پس من چه بکنم؟
من پس هزار دستمال نیاز دارم تا اشک‌هایم را پاک کنم چون چهار بازیکن بسیار مهم را ندارم. اما من گریه نمی‌کنم و راه حلی می‌یابم. من به تمامی بازیکنان تیمم باور دارم.»
مونته‌نگرو با دو امتیاز بیشتر از انگلیس صدرنشین گروه H است. او گفته: «ما احتمالا اتوبوسی از مدافعان را جلوی دروازه پارک می‌کنیم، اما دو فراری هم در خط حمله داریم. ما صدرنشین گروه هستیم و می‌توانیم صبور باشیم. نیازی نیست از همان ابتدا حمله کنیم. انگلیس است که باید حمله کند.
مهم این است که گلی نخوریم. مطمئنم که در حمله فضای کافی را خواهیم داشت. ما در ضدحملات خطرناک هستیم. استوان یووتیچ و میرکو ووچینیچ مقابل مولداوی توانایی‌هایشان را نشان ندادند اما مطمئنم که این بار انگیزه‌ای مضاعف خواهند داشت.»

دیدگاه‌ها