کد خبر : 1620360 | 06 تیر 1398 ساعت 17:52 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

دی لیخت: همیشه می خواستم مثل رونالدو باشم

ستاره جوان باشگاه آژاکس از علاقه اش به رونالدو صحبت کرد و بر شایعات پیوستنش به یوونتوس دامن زد.

دی لیخت: همیشه می خواستم مثل رونالدو باشم

به گزارش "ورزش سه"، ماتایس دی لیخت کاپیتان باشگاه آژاکس این روزها سخت مورد توجه یوونتوس قرار گرفته و طبق ادعای رسانه های ایتالیایی، کار انتقال او نهایی نیز شده است. او که از بارسا و پی اس جی هم پیشنهاد داشت، در نهایت پیشنهاد بالاتر یوونتوس را ترجیح داد و احتمالا راهی همین تیم خواهد شد.

چندی پیش و پس از فینال لیگ ملت های اروپا بین پرتغال و هلند، کریس رونالدو از دی لیخت خواسته بود که به یوونتوس ملحق شود و به نظر این اتفاق رخ خواهد داد.

 

 

1415632

 

 

دی لیخت در مصاحبه با "Voetbal International"، به تمجید از رونالدو پرداخت و گفت:« وقتی فوتبال را شروع کردم، دوست داشتم مثل رونالدو باشم. او در منچستریونایتد بازی می کرد و این واقعیت دارد که اولین پیراهن فوتبالی من، پیراهن رونالدو در یونایتد است.»

 

دی لیخت در ادامه گفت:« برخی مواقع متوجه می شوم که همه چیز خیلی سریع می گذرد. در طول فصل و به دلیل فشردگی رقابت ها، شما فرصت کافی برای تمرکز و تعمق ندارید اما به خودم می گویم که این نباید طبیعی باشد. همه زندگی شما وقف فوتبال می شود و وقت پیدا نمی کنید تا دوستان و هم تیمی های دوران نوجوانی خودتان را ببینید. فوتبال گاهی شما را از همه چیز غافل می کند.»

 

دیدگاه‌ها