کد خبر : 1618242 | 27 خرداد 1398 ساعت 14:10 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

حسین‌خانی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد را از دست داد

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: مصطفی حسین‌خانی به علت مصدومیت شدید نمی‌تواند در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، شرکت کند.

حسین‌خانی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد را از دست داد

به گزارش ورزش سه و به نقل از فدراسیون کشتی، تورج ملک‌محمدی، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی و پزشک تیم‌های ملی کشتی با بیان این مطلب افزود: حسب درخواست فدراسیون کشتی مبنی بر بررسی آسیب دیدگی مصطفی حسین‌خانی آزادکار وزن 74 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد، جلسه کمیسیون پزشکی در این مورد با حضور متخصصان و فوق متخصصان پزشکی و این کشتی‌گیر در محل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد.

 

وی ادامه داد: با توجه به بررسی‌ها و معاینات بعمل آمده کمیسیون به این نتیجه رسید که حسین‌خانی دچار پارگی رباط زانو و همچنین آسیب دیدگی شدید از ناحیه مینیسک است که این مورد منجر به قفل شدن پایش نیز می‌شود. با توجه به مشخص شدن موارد فوق، در نهایت کمیسیون پزشکی اعلام کرد که حضور این کشتی‌گیر در انتخابی با سلامتی‌اش منافات داشته و از حضور در این مسابقات معاف هستند. 

 

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری در خصوص نحوه و ادامه درمان و همچینن عمل جراحی پا، با نظر مستقیم حسین‌خانی خواهد بود و فدراسیون پزشکی ورزشی آمادگی نظارت بر روند درمانی و حمایت کامل از وی را دارد. امیدواریم که این کشتی‌گیر عنوان‌دار کشورمان هرچه زودتر سلامتی خود را بازیافته و به میادین بازگردد.

 

دیدگاه‌ها