کد خبر : 1618598 | 29 خرداد 1398 ساعت 11:06 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

تیاگو سیلوا: برزیل مستحق هو شدن نبود

تیاگو سیلوا، ستاره برزیلی با دفاع از عملکرد تیمش مقابل ونزوئلا می‌گوید بازیکنان تیم ملی برزیل بعد از دو بازی اول‌شان در کوپا آمه‌ریکا مستحق هو شدن توسط تماشاچیان نبوده‌اند.

تیاگو سیلوا: برزیل مستحق هو شدن نبود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل در دومین بازی خود در کوپا آمه‌ریکا در مقابل ونزوئلا با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد و برای دومین بار در خانه خود، از سوی تماشاچی‌های خودی هو شد. این در حالی بود که در این بازی برزیلی‌ها سه بار دروازه حریف را باز کردند اما هر سه بار گلهایشان توسط داور مردود شد. از این سه گل، در دو مورد تکنولوژی به داد ونزوئلایی‌ها رسید و داور بعد از بررسی با VAR حکم به مردود بودن گلهای سلسائو داد.

 

برزیل در بازی اول خود هم با وجود پیروزی 3-1 مقابل بولیوی در نیمه اول نتوانست دروازه حریف را باز کند و همین باعث شد در میانه بازی از سوی هواداران خودی هو شود.

 

1413883

 

تیاگو سیلوا اما با دفاع از تیم ملی‌ کشورش بازیکنان برزیل را مستحق هو شدن نمی‌داند. او در این باره گفت:" من معتقدم بازیکنان برزیل شایسته هو شدن نبودند. چون ونزوئلا در این بازی شانسهای خیلی کمی داشت. ما از نظر دفاعی خیلی خوب کار کردیم و روی‌هم‌رفته ساختار تیمی برزیلی خیلی محکم و کارآمد بود".

 

سیلوا در ادامه گفت:" ما دیگر نمی‌توانستیم سرعت بازی را از این بیشتر کنیم چون آنها خیلی دفاعی بازی می‌کردند. بعضی وقتها که سعی می‌کردیم هر چه سریعتر کار را تمام کنیم در پاس‌های آخر دچار اشتباه می‌شدیم و حمله بی‌نتیجه می‌ماند. بله ما امشب هر چه از زمان بازی گذشت اعتماد به نفس‌مان را کمی از دست دادیم ولی معتقدم روی‌هم‌رفته به عنوان یک تیم، امشب عملکرد خوبی داشتیم".

 

دیدگاه‌ها