کد خبر : 1617284 | 22 خرداد 1398 ساعت 18:22 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

استراماچونی تا شنبه خبر می دهد؛

خلیل‌زاده: استراماچونی و 3 دستیار فقط 700 هزار یورو!

عضو هیات مدیره استقلال اعلام کرد سرمربی ایتالیایی تا روز شنبه خبر نهایی را اعلام خواهد کرد.

خلیل‌زاده: استراماچونی و 3 دستیار فقط 700 هزار یورو!

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل خلیل زاده عضو هیات مدیره استقلال درباره شایعه انصراف استراماچونی گفت: دستیاران ایشان در ایران بودند و اماکنی که لازم بود را مشاهده کردند و اخباری که مبنی بر انصراف ایشان شنیده می شود، کذب است. قرار است آنها گزارش خود را به استراماچونی ارائه کنند و او حداکثر تا روز شنبه قرارداد الکترونیکی خود را امضا می کند و سپس به ایران می آید و اگر بخواهد نیاید، به ما خبر می دهد.


وی در واکنش به صحبت های منزوی مبنی بر مشخص شدن وضعیت او تا ظهر چهارشنبه عنوان کرد: من از باشگاه سوال کردم و آقای منزوی گفتند که هیچ مصاحبه ای نکردند. از امروز تا شنبه ما منتظر خبر استراماچونی هستیم اما احساس من این است که او به ایران سفر می کند.


عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که چرا استراماچونی دچار تردید شده است، گفت: بعد از اینکه فتحی و خطیر با او در ترکیه جلسه گذاشتند و بر اساس مصوبه هیات مدیره قرار بود آقای ماجدی در جلسه باشند اما حضور نداشتند، بحث هایی درباره قرارداد او انجام شد ما برای او سقف مشخص کردیم و پیشنهادات رد و بدل شد. او یک مربی بزرگ خارجی است و برخی افراد شانتاژ کردند و موضوعاتی از داخل کشور به او گفتند و او سریع 2 دستیار خود را به ایران فرستاد تا وضعیت را بررسی کند.


خلیل زاده در واکنش به این سوال که آیا رقم قرارداد او محرمانه است، اضافه کرد: مبلغ قرارداد او و 3 دستیار 700 هزار یورو است. در مصاحبه های قبلی نیز تمامی اعدادی که گفتم درست بود و این بار نیز درست گفتم. در بحث صیادمنش قرارداد ها را گفتم و اهل کم و زیاد کردن نیستم. با او قرارداد نبستیم و پیشنهاد ما این بوده که بر اساس مصوبه هیات مدیره تعیین شده است.


او در ادامه درباره وضعیت بلبلی گفت: معاون باشگاه با او مذاکره کرده است و قرار شد تا کارهای اداری از سوی دو باشگاه انجام شود تا اگر به توافق نهایی برسیم، او استقلالی شود.


خلیل زاده درباره احتمال جریمه شدن استقلال برای مذاکره مستقیم با بلبلی بیان کرد: من نمی دانم با او مذاکره مستقیم داشتیم یا نه اما قراردادی ثبت نشده است.


وی در پایان درباره وضعیت آکادمی گفت: آقای مومنی به کار خود ادامه می دهند و باید در جلسه هفته آینده ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.

 

دیدگاه‌ها