کد خبر : 1617524 | 24 خرداد 1398 ساعت 09:59 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

هازارد: کهکشانی نیستم، امیدوارم یک روز بشوم

ادن هازارد که دیروز مراسم معارفه رسمی‌اش در رئال مادرید انجام شد می‌گوید هنوز خود را کهکشانی نمی‌داند ولی امیدوار است یک روز بتواند شایسته این عنوان بزرگ باشد.

هازارد: کهکشانی نیستم، امیدوارم یک روز بشوم

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد که چندی پیش انتقالش به باشگاه رئال مادرید رسماً اعلام شده بود دیروز با حضور در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در مراسم رونمایی از خرید جدید رئال شرکت کرد و با استقبال باشگاه و هواداران، به صورت رسمی دوران حضورش در رئال را آغاز کرد.

 

1412769

 

اما هازارد دیروز در صحبتهای خود از روحیه متواضعش خبر داد و گفت با وجود شادی بسیاری که از پیوستن به تیم رویایی دوران کودکی‌اش دارد ولی هنوز خود را شایسته عنوان کهکشانی نمی‌داند چرا که تازه به رئال بزرگ ملحق شده است. اما هازارد در ادامه گفت که امیدوار است یک روز بتواند شایسته این عنوان بزرگ باشد.

 

هازارد در اولین کنفرانس خبری‌ خود در رئال که توسط این باشگاه برایش ترتیب داده شده بود به نماینده‌های کنجکاو رسانه‌های دنیا گفت:" من کهکشانی نیستم. یعنی هنوز کهشکانی نشده‌ام. هر چند امیدوارم یک روز کهکشانی بشوم".

 

1412775

 

ستاره بلژیکی رئال مادرید در ادامه گفت:" من ادن هازارد هستم ولی هر آنچه در گذشته کرده‌ام اینجا به حساب نمی‌آید. اینجا در رئال باید از صفر شروع کنم. من خودم را نه یک کهکشانی بلکه یک فوتبالیست خیلی خوب می‌دانم".

 

دیدگاه‌ها