کد خبر : 1618019 | 26 خرداد 1398 ساعت 14:27 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

بند قانونی به کمک مسلمی پور آمد؛

ماده 16 قانون نقل و انتقالات علیه باشگاه سپاهان

محمد مسلمی پور با استفاده از یک بند قانونی توانست علیرغم میل مدیران باشگاه اصفهانی از سپاهان جدا شود و بار دیگر به شهر تبریز بازگردد.

ماده 16 قانون نقل و انتقالات علیه باشگاه سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، محمد مسلمی پور در پنجره زمستانی لیگ هجدهم و به عنوان بخشی از معامله صورت گرفته میان دو باشگاه تراکتورسازی و سپاهان به اصفهان کوچ کرد؛ معامله ای که در آن ساسان انصاری در آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات به تراکتورسازی رفت و محمدمهدی مهدی زاده و محمد مسلمی پور به سپاهان پیوستند.


با این حال مسلمی پور مدافع چپ تیم امید، در سپاهان حتی یک دقیقه هم در ترکیب طلایی پوشان بازی نکرد تا با استفاده از یک بند قانونی بتواند خیلی راحت به خواسته ای که می خواهد برسد و به تراکتورسازی بازگردد و شب گذشته این انتقال رسمی شد.


چند روز پیش مسلمی پور اعلام کرده بود، قصد فسخ قرارداد با سپاهان را دارد ولی سرپرست باشگاه سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" اعلام کرد، این بازیکن قرارداد دو ساله دارد و باشگاه به او اجازه جدایی نمی دهد.


فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالاتی سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که مسلمی پور چطور علیرغم مخالفت باشگاه سپاهان و داشتن قرارداد موفق به جدایی شده است، می گوید: «  طبق ماده 16 آئین نامه نقل و انتقالات اگر بازیکنی کمتر از 10 درصد از بازی های فصل را شرکت داشته باشد، می تواند به دلیل فسخ موجه ورزشی قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کند و به تیم دیگری بپیوندد.»


البته محمودزاده در ادامه به موضوع مهم دیگری برای تحقق این امر اشاره می کند:« البته این امکان فقط تا 15 روز بعد از آخرین مسابقه رسمی آن فصل باشگاه امکان پذیر است.»

 

با این وصف محمد مسلمی پور که در طول نیم فصل دوم اصلا فرصت بازی پیدا نکرد، بی شک پس از دیدار سپاهان برابر پرسپولیس و پیش از اینکه مهلت قانونی تمام شود، برای فسخ یک طرفه اقدام کرده است.

 

دیدگاه‌ها