کد خبر : 1625212 | 30 تیر 1398 ساعت 10:40 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

پایان راه ستاره ولزی در رئال مادرید

زیدان: بیل باید همین فردا از رئال برود

زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید تایید کرد این باشگاه ظرف چند روز آینده گرت بیل، ستاره ولزی خود را واگذار خواهد کرد.

زیدان: بیل باید همین فردا از رئال برود

به گزارش ورزش سه، بعد از آنکه در بازی دیشب رئال مادرید وبایرن مونیخ در قالب رقابتهای اینترنشنال چمپیونز کاپ که در آمریکا برگزار شد، رئال مادرید بدون حضور گرت بیل به مصاف بایرن مونیخ رفت و با وجود تعویض‌های متعدد رئال در این بازی، ستاره ولزی از سوی زیدان به میدان فرستاده نشد، سرمربی رئال در پایان بازی فاش کرد که گرت بیل در آستانه ترک غول بزرگ اسپانیایی قرار دارد.

 

1420776

 

زیدان بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران با سوالات زیادی درباره گرت بیل روبرو شد و در پاسخ به آنها بود که خروج قریب‌الوقوع گرت بیل از باشگاه رئال  مادرید را تایید کرد. در ادامه متن گفتگوی زیدان درباره گرت بیل را می‌خوانید:

 

گرت بیل در لیست امروز شما نبود

 در بازی امروز گرت بیل به میدان فرستاده نشد چون معتقدم باشگاه در حال تلاش برای واگذاری او است. به همین خاطر بود که بیل امروز بازی نکرد. ظرف چند روز آینده خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد.

 

آیا خروج بیل از رئال قریب‌الوقوع است؟

در این باره صحبت نمی‌کنم. باید دید. اگر همین فردا اتفاق بیفتد بهتر است. امیدوارم هر چه سریعتر معلوم شود که برای همه بهتر است. اگر این اتفاق بیفتد برای او هم بهتر خواهد بود. باشگاه ما در حال صحبت با باشگاهی است که او می‌تواند در آنجا بازی کند. رئال در حال حاضر مشغول این کار است.

 

بیل زمانی مهره‌ای بود که شما حاضر نبودید درباره انتقالش صحبت کنید ولی فصل گذشته برایتان بازی نکرد. حالا او دارد پیام روشنی برای شما مخابره می‌کند. شما با گرت بیل مشکل شخصی دارید یا مساله ورزشی است؟

مساله شخصی نیست. به هیچ وجه شخصی نیست. بالاخره زمانی می‌رسد که بعضی کارها باید انجام شود چون انجام‌شان ضروری است. من مجبورم برای تیم تصمیم‌هایی بگیرم. ما باید تغییر کنیم. باید دید چه اتفاقاتی می‌افتد ولی هیچ مساله شخصی‌ای در کار نیست.

 

1418801

 

نظرتان راجع به بیل تغییر کرده؟

ببینید، شما اوضاع را می‌دانید. این شرایط تغییر می‌کند ولی من نمی‌دانم ظرف 24 ساعت آینده خواهد بود یا 48 ساعت آینده. ولی اوضاع تغییر خواهد کرد و اتفاقی که می‌افتد به نفع همه خواهد بود.

 

شما از باشگاه خواسته‌اید راهی برای جدایی بیل از رئال پیدا کند؟

من سرمربی تیم هستم و با باشگاه صحبت می‌کنم. ما باید برای تیم تصمیم بگیریم. بر اساس نظر مربی و عملکرد خود بازیکن. بیل هم شرایط را می‌داند و باید ببینیم این موضوع در نهایت به چه شکل حل و فصل می‌شود.

 

 

 

دیدگاه‌ها