کد خبر : 1624317 | 25 تیر 1398 ساعت 18:32 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت اعجوبه روسی از علیرضا دبیر

اعجوبه روسی کشتی آزاد جهان با انتشار فایلی صوتی از علیرضا دبیر برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی ایران حمایت کرد.

حمایت اعجوبه روسی از علیرضا دبیر

به گزارش ورزش سه و به نقل از فارس، انتخابات فدراسیون کشتی در حالی‌که ساعت 10 صبح فردا (چهارشنبه، 26 تیرماه) در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود که روز گذشته با صدور مجوز حضور علیرضا دبیر در انتخابات، تنور رقابت انتخاباتی را بیش از پیش گرم کرد.

 

یکی از اتفاقات جالب حمایت بوایسار سایتی‌یف، اعجوبه و اسطوره کشتی آزاد جهان و روسیه در حمایت از علیرضا دبیر با انتشاری فایلی صوتی بود.

 

متن این فایل صوتی به شرح زیر است: 

 

سلام علیکم

بدینوسیله من با کمال میل حمایت خود را از آقای علیرضا دبیر اعلام میکنم و آماده هرگونه همکاری با ایشان می باشم و اگر بتوانم در این راستا مفید واقع شوم با کمال میل در هر زمان می‌توانید با من در ارتباط باشید و آماده دیدار با شما می‌باشم. برای علی رضا دبیر آرزوی موفقیت دارم و اگر لازم به هر گونه حمایت و اطلاع رسانی به هر نحوی از او در انتخابات باشد که می‌تواند به حمایت از ایشان کمک کند ، میباشم . در حال حاضر در ناحیه ای در کوه بسر می برم وبه این دلیل متاسفانه ارتباط اینترنتی ضعیف است و قطع و وصل می شود.


ولی بنده اماده حمایت از ایشان هستم و از اینکه اطلاع پیدا کردم که علیرضا دبیر بزرگ مرد کشتی تصمیم گرفتند در مقام ریاست فدراسیون کشتی در انتخابات شرکت کنند برایشان موفقیت و پیروزی در راستای بهبود کشتی ایران در سطح جهانی برای ملت بزرگوار ایران را خواهانم.

دیدگاه‌ها