کد خبر : 1624088 | 24 تیر 1398 ساعت 18:34 | 982 بازدید | 0 دیدگاه

نساجی و بادران در کردان

بازی دوستانه-جدی کاظمی و مهاجری

تیم های فوتبال نساجی و بادران امروز در دیداری تدارکاتی در کردان کرج محل اردوی تیم نساجی به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش" ورزش سه" امروز در ادامه بازی های تدارکاتی تیم های باشگاهی ، تیم نساجی مازندران که در کردان اردوی تدارکاتی برگزار کرده است به مصاف تیم فوتبال بادران می رود. بادران که در این فصل فرهاد کاظمی مربی با سابقه فوتبال ایران و مربی سابق تیم های سپاهان ، بهمن، استیل آذین، پیکان و ابومسلم را روی نیمکتش دارد با جذب بازیکنان با تجربه لیگ برتری و لیگ یکی به دنبال صعود به لیگ برتر است. بادرانی ها در هفته گذشته در همین کردان با تیم سپاهان بازی کردند و با یک نمایش خوب در نهایت سه بردو مغلوب یاران امیر قلعه نویی شدند.


در سوی دیگر نساجی که کمی از روزهای پرتلاطم و ناآرام مدیریتی فاصله گرفته است بعد از یک بازی دوستانه برابر داماش تهران حالا در دومین بازی تدارکاتی اش برابر تیم محکم و منسجم بادران قرار خواهد گرفت. رضا مهاجری البته که تیم کامل تری نسبت به هفته های قبل در اختیار دارد و همین می تواند بازی امروز دو تیم را تبدیل به مسابقه جذاب و جدی کند.


فرهاد کاظمی و رضا مهاجری مربیانی هستند که نقاط مشترکی در کارنامه مربیگری آن ها دیده می شود. هر دو سابقه کار با فیروزکریمی را دارند و همچنین هر دو در تیم هایی مثل ابومسلم، ماشین سازی، صبا و .... کار کرده اند. البته که کاظمی مربی با تجربه تری است که توانسته قهرمانی در لیگ برتر و همچنین جام حذفی فوتبال ایران را تجربه کند.


مهاجری و کاظمی هردو تجربه قهرمانی در رقابت های لیگ یک را هم دارند.

 

1419695

 

1419703

 

1419704

 

عکس از: مهدی افشاری

دیدگاه‌ها