کد خبر : 1614898 | 10 خرداد 1398 ساعت 13:50 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

فیل نویل: سیتی این روزها به مراتب بهتر از یونایتد است

فیل نویل، مدافع سابق منچستریونایتد می‌گوید توازن قوای فوتبالی در شهر منچستر تغییر کرده و این روزها منچسترسیتی به مراتب بهتر از منچستریونایتد است.

فیل نویل: سیتی این روزها به مراتب بهتر از یونایتد است

به گزارش "ورزش سه"، فیل نویل، مدافع سابق منچستریونایتد می‌گوید اوله گنار سولسشر در فصلهای آینده کار سخت و دشواری برای پیشبرد منچستریونایتد به عهده دارد چرا که واقعیت این است که توازن قوای فوتبالی در شهر منچستر از اساس تغییر کرده و این روزها منچسترسیتی به مراتب بهتر از منچستریونایتد است.

 

1409672

 

فیل نویل در این باره گفت:" در پنج سال گذشته شاهد بودیم که منچستریونایتد به تدریج از فلسفه باشگاه فاصله گرفته. ولی وقتی به باشگاه‌هایی مثل منچسترسیتی، لیورپول و تاتنهام نگاه می‌کنید شالوده این باشگاه‌ها همچنان قوی است و دست‌نخورده باقی مانده. البته یونایتد هم از نظر مالی همچنان استحکام دارد ولی آیا نتایجی که در زمین بدست می‌آید هم مثل سالهای گذشته است؟".

 

ستاره سابق منچستریونایتد در ادامه گفت:" تیمهایی مثل سیتی، لیورپول و تاتنهام سیستمی دارند که درست کار می‌کند و سبک بازی‌ مخصوص به خودشان را دارند. درحالیکه یونایتد مدام از این مربی به آن مربی در نوسان است و مدام به چپ و راست متمایل می‌شود".

 

فیل نویل در ادامه گفت:" منچستریونایتد باید به همان سبک و سیاقی برگردد که از یونایتد می‌شناسیم. یونایتد باید برند خاص خودش را داشته باشد. برندی که صرفاً به سر الکس فرگوسن خلاصه نمی‌شود و به زمان سر مت بازبی، راب اتکینسون و حتی پیش از آنها برمی‌گردد".  

 

دیدگاه‌ها