کد خبر : 1553701 | 23 شهریور 1397 ساعت 17:37 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

یک سنگ بازی را به هم ریخت

جنجال در دربی گیلان !

با سنگ پرانی هواداران تیم ملوان به داخل زمین، دربی گیلان درگیر جنجال تازه‌ای شد و به همین علت علی کریمی تیم خود را قبل از اتمام نیمه اول از زمین مسابقه بیرون کشید.

جنجال در دربی گیلان !

به گزارش "ورزش سه"، تیم سپیدرود رشت در چارچوب مسابقات جام حذفی ایران از ساعت 16:30 امروز مهمان ملوان بندرانزلی بود. این بازی که از حساسیت ویژه ای بین طرفداران دو تیم برخوردار است، درگیر جنجال و حاشیه جدیدی شد.


چند روز قبل از شروع مسابقه هواداران دو تیم در فضای مجازی کری بسیاری با هم خوانده بودند، همچنین باخت سال گذشته سپیدرود مقابل ملوان در مسابقات جام حذفی انگیزه بازیکنان سپیدرود را برای کسب برتری در این بازی دوچندان کرده بود. از طرفی بازیکنان ملوان که در حال حاضر جزو تیم های خوب مسابقات لیگ یک محسوب می شوند، به دنبال این بودند با شکست دوباره سپیدرود هواداران خود را خوشحال کرده و محبوب تر از قبل کار خود را دنبال کنند.


قبل از شروع مسابقه هواداران دو تیم با حضور در ورزشگاه شعارهای زیادی علیه یکدیگر سر دادند تا جو ملتهب از همان قبل از شروع بازی در تختی انزلی غالب شود. اما با شروع مسابقه و با مدیریت حسین زرگر هیچ حاشیه خاصی در زمین مسابقه رخ نداد اما در دقیقه 43 این دیدار خطای میثم تهیدست بر روی بابک مرادی عصبانیت هواداران انزلی را به همراه داشت که آنها با پرتاب سنگ به سمت بازیکنان سپیدرود و همچنین داور جنجال تازه ای در مسابقه رقم زدند.


این سنگ که باعث شکسته شدن سر علی عزتی و همچنین خراش برداشتن دست حسین زرگر شده بود، باعث شد داور مسابقه بازی را متوقف کرده و به سمت عوامل برگزاری مسابقه برود تا پس از برگزاری جلسه ای در رابطه با ادامه دادن یا اتمام مسابقه تصمیم گیری کنند. در حالی که حسین زرگر برای ادامه دادن نیمه اول وارد زمین شد علی کریمی با دستور خود بازیکنان تیمش را از زمین مسابقه بیرون کشید تا نیمه اول در حالی که تنها یک دقیقه تا پایان زمان داشت نیمه تمام بماند.

دیدگاه‌ها