کد خبر : 1597621 | 18 اسفند 1397 ساعت 23:20 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیکه: بازی با لیون، بازی مرگ و زندگی است

بارسا امشب در دیداری که ابتدا عقب افتاده بود، در نهایت 3-1 بر رایووایکانو پیروز شد.

پیکه: بازی با لیون، بازی مرگ و زندگی است

به گزارش "ورزش سه"، آبی اناری ها با گل های جرارد پیکه، لیونل مسی و لوئیس سوارز به سه امتیاز شیرین بازی دست یافتند و حالا خود را برای مصاف حساس مقابل لیون مهیا خواهند کرد.

 

 

1389204

 

 

جرارد پیکه پس از پیروزی بر رایووایکانو گفت:« مدتی بود که گل نزده بودم و امروز از گلزنی بسیار خوشحال شدم. روی گل، تلاش همه تیم تاثیرگذار بود. وقتی همه خوب باشند، کمتر برای پیروزی زجر می کشید. پس از یک سلسله بازی های سخت و پرفشار به رایو رسیده بودیم و روی کاغد به نظر بازی ساده ای می رسید ولی می دانستیم که بازی خطرناکی است.»

 

پیکه ادامه داد:« فکر و ذکرمان سه گانه است ولی هنوز راه درازی در پیش داریم. در ابتدا چهارشنبه بازی فینال گونه با لیون در پیش است. بازی مرگ و زندگی.»

 

 

1389202

 

 

سوت های اعتراضی کوتینیو:« معتقدم او فصل خوبی را پشت سر می گذارد اما رقم انتقال بالای او تا حدی روی عملکردش تاثیر گذاشته است. کوتینیو بازیکن بسیار بزرگی است و البته خودش هم می داند که انتظارت از او بالاست. او حمایت همه ما را با خود دارد؛ با این حال باید واکنش هواداران را نیز پذیرفت.»

 

مدعیان قهرمانی:« تا زمانی که رقبا از لحاظ ریاضی شانس قهرمانی دارند، من شانس هیچ تیمی را رد نمی کنم. ما باید فاصله 7 امتیازی با اتلتیکو را حفظ کنیم.»

 

دیدگاه‌ها