کد خبر : 1612869 | 30 اردیبهشت 1398 ساعت 21:14 | 535 بازدید | 0 دیدگاه

جهانگیری:پاداش قهرمانان آسیا ماه رمضان اهدا می‌شود

معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد که پاداش قهرمانان بازی های آسیایی با حضور رئیس جمهور اهدا می شود.

جهانگیری:پاداش قهرمانان آسیا ماه رمضان اهدا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در مراسم افتتاح موزه ورزش المپیک و پارالمپیک گفت: توجه به یک موزه توجه به وضعیت تاریخی یک کشور است. ما نیازمند این هستیم که سابقه ورزشی کشور خودمان را در موزه ورزش نگه داریم.


وی افزود: دوستان ما در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کار بزرگی انجام دادند و این خواسته بزرگ ملت ایران است. ورزش برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد هم از جهت اخلاق و روحیه ورزشکاری همه اینکه امروز ورزش به مسئله روز تبدیل شده که در همه مسائل کشور تاثیرگذار است به همین دلیل مورد توجه مردم و جهانیان قرار گرفته است. ورزش امروز در تولید سرمایه اجتماعی برای ما بسیار مهم است مقوله‌هایی مثل شاد امید و اعتماد به نفس که از مولفه‌های مهم سرمایه اجتماعی هستند در ورزش به خوبی وجود دارد.


معاون اول رئیس جمهور افزود: قهرمانان و ورزشکاران مراجع مورد اعتماد مردم هستند. من فکر می‌کنم با وقتی که به موضوعات ورزش می‌پردازیم می‌توانیم به مسائل اساسی کشور هم توجه کنیم. ما می‌توانیم مشارکت خودمان را در همه مسائل کشور مانند ورزش داشته باشیم. زمانی که کشور در سطح خارجی مقابل کشورهای دیگر رودررو قرار داده است یا در داخل کشور و موضوعات دیگری مطرح می‌شود باید به این بپردازیم که چه کارهایی برای موفقیت باید کنیم.


وی در پایان گفت: وزیر ورزش قول دادند در جلسه که با رئیس جمهور دارد در همین ماه مبارک رمضان پاداش‌های قهرمانان را اهدا کند.

دیدگاه‌ها