کد خبر : 1613725 | 04 خرداد 1398 ساعت 12:10 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

رانیری: خداحافظی ده روسی با رم باید باشکوه باشد

کلودیو رانیری، سرمربی آ اس رم می‌گوید انتظار دارد این باشگاه برای خداحافظی با اسطوره‌اش دانیله ده ‌‌روسی مراسمی باشکوه برگزار کند.

رانیری: خداحافظی ده روسی با رم باید باشکوه باشد

به گزارش "ورزش سه"، کلودیو رانیری، سرمربی آ اس رم می‌گوید انتظار دارد این باشگاه ایتالیایی برای خداحافظی با اسطوره‌اش دانیله ده روسی مراسمی باشکوه ترتیب دهد. رانیری می‌گوید دوست دارد ده روسی در بازی خداحافظی‌اش بازوبند کاپیتانی خاصی به بازو ببندد و اگر قرار باشد رم به خاطر این حرکت جریمه شود او با کمال میل حاضر است چنین جریمه‌ای را بپردازد.

 

1408297

 

ده روسی بعد از بازی رم مقابل پارما که فردا در آخرین هفته فصل سری آ برگزار می‌شود این باشگاه را ترک خواهد کرد تا دوران 19ساله حضورش در این باشگاه به پایان برسد.

 

رانیری درباره بازی خداحافظی اسطوره باشگاه رم به خبرنگاران گفت:" ده روسی در بازی با پارما از اولین ثانیه بازی با بازوبند کاپیتانی‌اش بازی خواهد کرد. او استحقاق این را دارد که تمام افراد حاضر در ورزشگاه المپیکو ایستاده تشویقش کنند. بازی خداحافظی ده روسی باید باشکوه و پر سر و صدا باشد. او باید یک بازی فراموش‌نشدنی را تجربه کند".

 

1408295

 

سرمربی آ اس رم در ادامه گفت:" امیدوارم در این بازی جوی در استادیوم وجود داشته باشد که در حد لیاقت و شایستگی ده روسی باشد. دلم می‌خواهد ببینم عشق به دانیله در استادیوم موج می‌زند. این بازی باید برای او مثل یک مهمانی خداحافظی باشد. به خاطر همه کارهایی که ده روسی برای باشگاه کرده و نقشی که او در رم ایفا کرده".

 

 

دیدگاه‌ها