کد خبر : 1613270 | 01 خرداد 1398 ساعت 15:46 | 800 بازدید | 0 دیدگاه

حواس پورموسوی به کار خودش باشد

رضایی: ما و نکونام هردو جاه طلبیم

خیلی سریعتر از آنچه فکرش می شد جانشین افشین قطبی در فولادخوزستان مشخص شد و جوادنکونام هدایت این تیم را به عهده گرفت.

رضایی: ما و نکونام هردو جاه طلبیم

به گزارش"ورزش سه" هنوز چند ساعتی از جدایی افشین قطبی نگذشته بود که فولاد اجازه هیچ گمانه زنی را به رسانه ها نداده و با جوادنکونام رسما قرارداد بست. نکونام فصل گذشته را با نساجی آغاز کرد و در نیمه راه از این تیم جدا شد و حالا دومین تیم لیگ برتری اش را با یک ورزشگاه استاندارد و امکانات تحویل گرفته است. کاپیتان سابق تیم ملی در آخرین چالش خود می تواند توانایی هایش را در مربیگری در فولاد نشان بدهد. در همین رابطه حبیب رضایی مدیرعامل فولاد در گفت و گویی که با خبرگزاری"ایرنا" انجام داد گفت:« با توجه به گزینه هایی که برای هدایت فولاد مطرح شد، برنامه های جواد نکونام به اهداف و راهبرد باشگاه فولاد نزدیک تر از سایر گزینه ها بود.» نکته قابل توجه اینجا است که قرارداد نکونام با فولاد دو ساله است و نکو می تواند برنامه های نسبتا بلند مدتش را در این تیم اجرایی کند. مدیرعامل فولاد درادامه گفت:«  فولاد همیشه جاه طلب بوده و به دنبال کسب بالاترین رتبه است. ما با نکونام تلاش می کنیم که در فصل های بعدی هم بتوانیم در بالای جدول و در بالاترین جایگاه ممکن قرار داشته باشیم. برنامه های نکونام را هم گرفتیم و خواسته های دو طرف مطرح شد. قرار بر این است که غالب تیم امسال را حفظ کنیم و از ظرفیت خودمان و جوانان استانی استفاده کنیم.»


جدایی قطبی


مدیرعامل فولاد اما درباره جدایی افشین قطبی از این تیم گفت:« قرارداد تیم ما با قطبی 1،5 فصل بود. برای فصل بعد از ظرفیت های استانی استفاده می کنیم و سرمربی بر تیم های پایه فولاد هم نظارت ویژه خواهد داشت. همه این مسائل در هیات مدیره مطرح و تصمیم بر این شد که نکونام را به عنوان مربی جدید انتخاب کنیم. برای افشین قطبی هم آرزوی موفقیت می کنم. قطبی هم جاه طلبی لازم را برای موفقیت داشت. همانطور که در برنامه های تلویزیونی به آن اشاره شد ما بیشترین لطمه را از داوری خوردیم که اگر آن اشتباهات نبود سهمیه آسیایی کسب می کردیم. به هر حال از قطبی که در این مدت برای تیم زحمت کشید تشکر می کنم».


مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص اظهارات سیروس پورموسوی سرمربی سابق فولاد علیه مسئولان این باشگاه گفت:« پور موسوی از جمله مربیان خوب ما و هم استانی ما است. او امروز در قالب سرمربی تیم جوانان ایران فعالیت می کند و بهتر است که تمرکزش به کار خودش باشد.»

دیدگاه‌ها