کد خبر : 1606692 | 03 اردیبهشت 1398 ساعت 10:20 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

خبر بد برای چلسی و انگلیس: مصدومیت هادسون اودوی

تساوی 2-2 چلسی با برنلی برای آبی‌های لندن و تیم ملی انگلیس با خبر بدی همراه بود چرا که کالوم هادسون اودوی، پدیده 18ساله چلسی در این بازی به شدت مصدوم شد تا مدتها دور از میادین باشد.

خبر بد برای چلسی و انگلیس: مصدومیت هادسون اودوی

به گزارش "ورزش سه"، کالوم هادسون اودوی، پدیده 18ساله انگلیسی باشگاه چلسی دیروز در دیدار تیمش مقابل برنلی برای چهارمین بار پیاپی در لیگ برتر به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت اما این بازی برای اودوی با بدشانسی بزرگی همراه بود چرا که او در نیمه اول مسابقه درحالی که سعی داشت توپ را کنترل کند دچار آسیب‌دیدگی شد.

 

1400156

 

اودوی بعد از آن صحنه سعی کرد به حرکت ادامه دهد ولی در تصاویر تلویزیونی مشخص بود که می‌لنگد و قادر به ادامه حرکت نیست. در نهایت هادسون اودوی دیگر قادر به ادامه بازی نبود و در دقیقه 41 تعویض شده و جای خود را به پدرو داد.

 

1400155

 

تصاویری که در زمان خروج اودوی از زمین پخش شد خبر بدی برای چلسی و تیم ملی انگلیس بود. چرا که اودوی درحالیکه سر خود را به نشانه تاسف تکان می‌داد مستقیماً وارد تونل شد و زمین را ترک کرد. اودوی بعد از بازی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که دچار پارگی رباط آشیل شده است.

 

1400154

 

مصدومیت او ضربه بزرگی به چلسی خواهد بود که برای گرفتن سهمیه اروپایی تلاش می‌کند و قرار است در نیمه‌نهایی لیگ اروپا به مصاف آینتراخت فرانکفورت برود. اما گرت ساوت‌‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس که تیمش قرار است در ماه ژوئن در فینال لیگ ملتهای یوفا بازی کند هم از مصدومیت اودوی مسلماً ناراحت خواهد بود.

 

1400153

 

دیدگاه‌ها